KudoZ home » Polish to Italian » Law/Patents

Pozostala sprzedaz hurtowa

Italian translation: Altri tipi di vendita all'ingrosso


21:33 Mar 24, 2003
Polish to Italian translations [PRO]
Law/Patents
Polish term or phrase: Pozostala sprzedaz hurtowa
Zgodnie z Polska Klasyfikacja Dzialalnosci (PKD 51.7)

Wydaje mi sie, ze po wlosku "La vendita all'ingrosso rimasta" czy "La rimanente vendita all'ingrosso" szle brzmi.
Paola Dentifrigi
Italy
Italian translation:Altri tipi di vendita all'ingrosso
Explanation:
Chodzi nie o to co pozostalo do sprzedania tylko o pozostaly, po wyszczegòlnieniu innych, rodzaj sprzedazy hurtowej. Tak mi sie wydaje i tak wynika z opisu: Klasyfikacja Dzialalnosci.
Selected response from:

Krzysztof Bogucki
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Altri tipi di vendita all'ingrossoKrzysztof Bogucki
5La vendita all'ingrosso restante
Durazzano


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
La vendita all'ingrosso restante


Explanation:
rimanente / restante

Durazzano
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 123

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Altri tipi di vendita all'ingrosso


Explanation:
Chodzi nie o to co pozostalo do sprzedania tylko o pozostaly, po wyszczegòlnieniu innych, rodzaj sprzedazy hurtowej. Tak mi sie wydaje i tak wynika z opisu: Klasyfikacja Dzialalnosci.

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 49
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Beczek Veneziani
1 hr