ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to Russian » Business/Commerce (general)

wyrażam zgodę na przetwarzanie....

Russian translation: согласен на ИСПОЛЬЗОВАНИЕ моих личных данных...

13:25 Aug 3, 2010
Polish to Russian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / CV
Polish term or phrase: wyrażam zgodę na przetwarzanie....
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133 z 1997 roku poz.883 z późn. zm.)

Czy tę formułę tłumaczy się na j. rosyjski w rosyjskich CV?
Jeśli tak, będę wdzięczna za pomoc w znalezieniu tego tłumaczenia.
cacharel
Russian translation:согласен на ИСПОЛЬЗОВАНИЕ моих личных данных...
Explanation:
Именно использование, а не обработка. Фраза, вполне стандартная для резюме, чаще всего вписывается по просьбе потенциального работодателя.
Selected response from:

Alexandr Kopiy
Russian Federation
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1согласен на ИСПОЛЬЗОВАНИЕ моих личных данных...
Alexandr Kopiy
4[Настоящим] я даю согласие на обработку мои личных данных...
Alexander Onishko
3даю / выражаю согласие на обработку
Alexander Ryshow


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
даю / выражаю согласие на обработку


Explanation:


Alexander Ryshow
Belarus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[Настоящим] я даю согласие на обработку мои личных данных...


Explanation:
Вообще в русских резюме такого никогда не пишут.

Alexander Onishko
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
согласен на ИСПОЛЬЗОВАНИЕ моих личных данных...


Explanation:
Именно использование, а не обработка. Фраза, вполне стандартная для резюме, чаще всего вписывается по просьбе потенциального работодателя.

Alexandr Kopiy
Russian Federation
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy: Именно использование. Обрабатывать ведь будут не с целью обработки :)
3 hrs
  -> Спасибо!