KudoZ home » Polish to Russian » Engineering (general)

Znacznik 0°

Russian translation: метка линии реза 0°


20:11 Apr 25, 2008
Polish to Russian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / дисковая пила
Polish term or phrase: Znacznik 0°
Что значит "Znacznik 0° " в контексте дисковой пилы? Какая-то метка или как это правильно назвать?

На рисунке http://supertrans.my.proz.com/images/znacznik2.png выступают под номерами 18 и 19.

18. ***Znacznik 0° do cięcia pod kątem
19. ***Znacznik 0° do cięcia prostopadłego
...
Также см. рисунок http://supertrans.my.proz.com/images/znacznik1.jpg

CIĘCIE POPRZEZ WCINANIE SIĘ W MATERIAŁ
Przed przystąpieniem do regulacji odłączyć pilarkę od zasilania

• Ustawić pożądaną głębokość cięcia odpowiadającą grubości przecinanego materiału.
• Nachylić pilarkę tak, aby przednia krawędź stopy pilarki była oparta o materiał przewidziany do cięcia a ***znacznik 0° do cięcia prostopadłego znajdował się na linii przewidywanego cięcia.
• Po ustawieniu pilarki w miejscu rozpoczęcia cięcia podnieść osłonę dolną (9) za pomocą dźwigni osłony dolnej (3) (tarcza tnąca pilarki uniesiona nad materiałem).
Vitali Stanisheuski
Belarus
Russian translation:метка линии реза 0°
Explanation:
Обозначение для разных типов пил - от лобзиков до дисковых.

Пример:

Подошва с регулировкой угла наклона 45 вправо и влево с метками 0 и 45 для выполнения точных косых ...
www.superinstrument.ru/119/ rows_15/ord_manufacturer/dir_asc/item_538/
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4метка линии реза 0°
Natalie
4Указатель наклона подошвы пилы к поверхности распиливамого материала
Vitaliy Shkonda
3знак 0°Ryszard Matuszewski


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
метка линии реза 0°


Explanation:
Обозначение для разных типов пил - от лобзиков до дисковых.

Пример:

Подошва с регулировкой угла наклона 45 вправо и влево с метками 0 и 45 для выполнения точных косых ...
www.superinstrument.ru/119/ rows_15/ord_manufacturer/dir_asc/item_538/

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 136
Grading comment
Спасибо!

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
знак 0°


Explanation:
просто маркировка

Ryszard Matuszewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Указатель наклона подошвы пилы к поверхности распиливамого материала


Explanation:
Указатель наклона подошвы пилы к поверхности распиливамого материала в геометрических градусах

Vitaliy Shkonda
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12