ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to Spanish » Accounting

polecenie księgowania

Spanish translation: boleta contable

11:00 Dec 15, 2007
Polish to Spanish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / rozliczenia spólek
Polish term or phrase: polecenie księgowania
Hej, czy ktos z Was wie jaki jest hiszpanski odpowiednik polecenia ksiegowania?

Zdanie do przetlumaczenia brzmi:

Po stronie Ct konta xxx ujmuje sie:

Polecenie księgowania (PK), wystawione po realizacji dostaw lub świadczeń opłacanych zaliczką

W internecie znalazlam taka definicje tego wyrazenia, iz jest to dowod ksiegowy, ktorego sporzadza sie w celu m. in. dokonania zapisu ksiegowego nie wyrazajacego faktu dokonania operacji gospodarczej.

z gory wielkie dzieki za pomoc!!!
hanias12
Spain
Spanish translation:boleta contable
Explanation:
"Boleta contable" to każdy dokument księgowany, a nie będący rachunkiem, czy fakturą.
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
sama nie wiem, ale dzieki za szybkosc i za pomoc :-)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nota de contabilidad
Ossetta
4boleta contable
Tradpol


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polecenie ksiegowania
boleta contable


Explanation:
"Boleta contable" to każdy dokument księgowany, a nie będący rachunkiem, czy fakturą.

Tradpol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Grading comment
sama nie wiem, ale dzieki za szybkosc i za pomoc :-)

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polecenie ksiegowania
nota de contabilidad


Explanation:
:)
"Algunas operaciones internas se registran en la Contabilidad haciendo uso de documentos específicos diferentes a la nota de contabilidad, como es el caso del comprobante de egresos, comprobante de ingresos, recibos de caja, consignaciones, remisiones, ordenes de compra, entradas de almacén, salidas de almacén, Notas debito y crédito, etc.

Para las operaciones en las que no existen documentos externos ni internos específicos, se utiliza entonces la nota de contabilidad. Ejemplo de esto puede ser la contabilización de los Ajustes por inflación, la Depreciación, la amortización, correcciones, los comunes ajustes contables resultantes al momento de preparar el cierre contable, etc."


    Reference: http://www.gerencie.com/nota-de-contabilidad.html
Ossetta
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52