KudoZ home » Polish to Spanish » Construction / Civil Engineering

współodkształcalność

Spanish translation: codeformación


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:współodkształcalność
Spanish translation:codeformación
Entered by: Olga Furmanowska

10:34 Feb 18, 2008
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: współodkształcalność
Kontekst:

"Również współodkształcalność układu konstrukcyjnego i elementów wypełnienia wnętrza obiektu ma w przypadku obciążeń dynamicznych wpływ na tłumienie efektów działania tych obciążeń – zwiększone opory tarciowe i lepkie układu konstrukcyjnego. "

Po angielsku "co-deformability" lub "codeformability", dla ułatwienia. Znalazłam w słowniku technicznym, że "odkształcalność" po hiszpańsku to "deformabilidad", dlatego zastanawiam się, czy "współodkształcalności" nie można przetłumaczyć jako "codeformabilidad", chociaż w Internecie takie sformułowanie wogóle nie występuję. Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
Olga Furmanowska
Spain
codeformación
Explanation:
takiego terminu używa mój klient (wytłaczanie karoserii samochodowych)
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
Dziękuję.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5codeformación
Ossetta
4deformación simultánea
Paulistano


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deformación simultánea


Explanation:
podobny termin istnieje po portugalsku (Torcimento : deformação simultânea nos sentidos longitudinal e transversal.), zobacz www.meusite.pro.br/ccivil/madeira2.htm - 26k -

Paulistano
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 66

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
codeformación


Explanation:
takiego terminu używa mój klient (wytłaczanie karoserii samochodowych)

Example sentence(s):
  • se estudia su laminación en frío y se ensaya la producción de "sandwiches" Cu-metal pesado por codeformación en caliente, abandonándose esta línea de
  • A ello contribuyen entre otros, la distribución espacial de las fases con respecto a la deformación impuesta, la codeformación de dos fases con propiedades

    Reference: http://www1.ceit.es/Tesis/flash/materiales/mat13.htm
    www.cibernetia.com/tesis_es/ FISICA/FISICA_DEL_ESTADO_SOLIDO/METALURGIA/1
Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 165
Grading comment
Dziękuję.