KudoZ home » Polish to Spanish » Engineering (general)

hydraulika siłowa

Spanish translation: equipo / sistema hidráulico


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:hydraulika siłowa
Spanish translation:equipo / sistema hidráulico
Entered by: Ossetta

17:28 Feb 14, 2005
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: hydraulika siłowa
sin más contexto
Ryszard Matuszewski
equipo hidraulico
Explanation:
nie mam czasu aby sprawdziæ, to tylko na podstawie mojego do¶wiadczenia i wielokrotnych konsultacji z klientem system hydrauliki si³owej b±d¼ w skrócie hydraulika si³owa to system lub uk³ad hydrauliki obejmuj±cy m. in. si³owniki moi klienci mówi± na to equipo hidraulico... Czasami miewam w±tpliwo¶ci odno¶nie samych si³owników, s³ownik podaje servomotores, a moi klienci mówi± na to actuadores...tak d³ugo jak mam dwa "zywe" s³owniki pod rek±... nie zwsze analizujê do konca...

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:58:42 (GMT)
--------------------------------------------------

P.s. Si³owniki s± po prostu ¶liczne... i tylko raz uda³o mi siê zobaczyæ \"co kotek ma w ¶rodku\"...
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
dzi€ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sistema hidráulico de potencia
Konrad Dylo
5sistemas hidraulicos
Paulistano
3equipo hidraulico
Ossetta


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hydraulika si³owa
equipo hidraulico


Explanation:
nie mam czasu aby sprawdziæ, to tylko na podstawie mojego do¶wiadczenia i wielokrotnych konsultacji z klientem system hydrauliki si³owej b±d¼ w skrócie hydraulika si³owa to system lub uk³ad hydrauliki obejmuj±cy m. in. si³owniki moi klienci mówi± na to equipo hidraulico... Czasami miewam w±tpliwo¶ci odno¶nie samych si³owników, s³ownik podaje servomotores, a moi klienci mówi± na to actuadores...tak d³ugo jak mam dwa "zywe" s³owniki pod rek±... nie zwsze analizujê do konca...

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:58:42 (GMT)
--------------------------------------------------

P.s. Si³owniki s± po prostu ¶liczne... i tylko raz uda³o mi siê zobaczyæ \"co kotek ma w ¶rodku\"...


    Reference: http://www.holmatro.pl/
Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9
Grading comment
dzi€ki

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hydraulika si³owa
sistemas hidraulicos


Explanation:
tak mawiaja moi klienci z Argentyny

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 8

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hydraulika si³owa
sistema hidráulico de potencia


Explanation:
o también hidráulica de potencia

Suerte


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 mins (2005-02-15 17:31:21 GMT)
--------------------------------------------------

oraz wg. dias de santos

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 mins (2005-02-15 17:31:36 GMT)
--------------------------------------------------

dicc.


    Reference: http://www.ambientum.com/dir_htm/I/interseal.htm
    Reference: http://www.ina.ac.cr/mecanicadevehiculos/sistemahidraulicoau...
Konrad Dylo
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Polish