ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to Spanish » Finance (general)

status dewizowy

Spanish translation: estatus de extranjero

07:45 May 29, 2007
Polish to Spanish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Solicitud del límite
Polish term or phrase: status dewizowy
Kontekst:

"Status dewizowy: Rezydent Nierezydent"

Dla ułatwienia "status dewizowy" to po angielsku " foreign exchange status". Z góry dziękuję za pomoc.
Olga Furmanowska
Spain
Spanish translation:estatus de extranjero
Explanation:

No ciekawe to określenie "dewizowe" ale z kontekstu i biorąc pod uwagę, że chodzi tu o rezydenta lub nierezydenta, wnioskuję, że można to przetłumaczyć właśnie tak

Estatus (o estado EE.UU) de extranjero


Status Dewizowy – należycie udokumentowane, pisemne oświadczenie Klienta złożone Bankowi wskazujące, czy Klient jest rezydentem, nierezydentem czy nierezydentem z kraju trzeciego w rozumieniu Prawa Dewizowego.


http://www.rapidotax.net/credito2003.html
Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5estatus cambiario (para operaciones en divisas)
Paulistano
3estatus de extranjero
Konrad Dylo


  

Answers


1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Status dewizowy
estatus de extranjero


Explanation:

No ciekawe to określenie "dewizowe" ale z kontekstu i biorąc pod uwagę, że chodzi tu o rezydenta lub nierezydenta, wnioskuję, że można to przetłumaczyć właśnie tak

Estatus (o estado EE.UU) de extranjero


Status Dewizowy – należycie udokumentowane, pisemne oświadczenie Klienta złożone Bankowi wskazujące, czy Klient jest rezydentem, nierezydentem czy nierezydentem z kraju trzeciego w rozumieniu Prawa Dewizowego.


http://www.rapidotax.net/credito2003.html


Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

148 days   confidence: Answerer confidence 5/5
estatus cambiario (para operaciones en divisas)


Explanation:
mysle, ze tak jest lepiej bo mozna byc "krajowcem dwizowym" nie trzeba byc koniecznie obcokrajowcem, aby miec taki status

Paulistano
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 10