KudoZ home » Polish to Spanish » Furniture / Household Appliances

tapeta decorativa de madera

Spanish translation: drewniana listwa wykańczająca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:tapeta decorativa de madera
Spanish translation:drewniana listwa wykańczająca
Entered by: Olga Furmanowska

16:54 Feb 19, 2009
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
Polish term or phrase: tapeta decorativa de madera
Kontekst:

"NUNCA instalar el saltador encima de tapetas decorativas de madera situadas alrededor de los marcos de las puertas."
Na sieci znalazłam, że po angielsku to będzie "flat wooden molding" / "flat wooden moulding" (http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=683911), czy ktoś wie, jak zgrabnie to ująć po polsku? Z góry dziękuję za pomoc.
Załączam również link do strony hiszpańskiego producenta "tapetas de madera", na której to stronie można zobaczyć, jak one wyglądają:
http://www.molducar.com/index.php?section=catalogo&familia=2...
Olga Furmanowska
Spain
drewniana listwa wykańczająca
Explanation:
... jestem na etapie wykańczania mieszkania ;) A tak naprawdę, to wydaje mi się, że tak to się nazywa patrząc na obrazem
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
Dziękuję ślicznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cokół przypodłogowy / ew. listwa przypodłogowaAgaWrońska
4drewniana listwa wykańczająca
Tradpol


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drewniana listwa wykańczająca


Explanation:
... jestem na etapie wykańczania mieszkania ;) A tak naprawdę, to wydaje mi się, że tak to się nazywa patrząc na obrazem

Tradpol
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję ślicznie.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cokół przypodłogowy / ew. listwa przypodłogowa


Explanation:
Generalnie listwa jest mniejsza i prostsza cokół większy i jako że użyto słowa "decorativa" moim zdaniem chodzi o cokoły przypodłogowe (drewniane)

http://www.drewno-hurt.com/wyroby_z_drewna.php?id=8



AgaWrońska
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IwonaASzymaniak: To raczej nie jest przypodłogowe, bo instalowane jest wokół framugi ;)
11 hrs
  -> hehe nie doczytałam tylko obejrzałam zdjęcia i wyglądało na cokół :) dzięki za sprostowanie