KudoZ home » Polish to Spanish » Law (general)

postępowanie egzekucyjne

Spanish translation: procedimiento de ejecución


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:postępowanie egzekucyjne
Spanish translation:procedimiento de ejecución
Entered by: Sylwia Sadowska

15:48 Jul 4, 2007
Polish to Spanish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / postępowanie egzekucyjne
Polish term or phrase: postępowanie egzekucyjne
Zamawiający pokryje wszelkie koszty związane z udziałem Zamawiającego w postępowaniu sądowym oraz ewentualnym postepowaniu egzekucyjnym
Sylwia Sadowska
Poland
procedimiento de ejecución
Explanation:
Za: Słownik Handlowo - Finansowy Polsko -Hiszpański autorstwa Elżbiety Majewskiej-Bartkowiak i Eduardo Cano Santana.
Selected response from:

Olga Furmanowska
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3procedimiento de ejecución
Konrad Dylo
4 +1procedimiento de ejecución
Olga Furmanowska


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
procedimiento de ejecución


Explanation:
Diccionario de terminología jurídica i inne.


    Reference: http://www.google.es/search?source=ig&hl=es&q=%C2%A8%22proce...
Konrad Dylo
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Jakacka Márquez: exacto :)
0 min
  -> Dziękuję

agree  Ossetta
5 mins
  -> Gracias

agree  IwonaASzymaniak
13 mins
  -> Dziękuję;-)

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
procedimiento de ejecución


Explanation:
Za: Słownik Handlowo - Finansowy Polsko -Hiszpański autorstwa Elżbiety Majewskiej-Bartkowiak i Eduardo Cano Santana.

Example sentence(s):
  • Procedimiento de ejecución directa sobre bienes inmuebles hipotecados. Ley de Enjuiciamiento Civil 1/2000
  • En este ámbito el ejecutor judicial se ocupa, en particular, de garantizar el pago fraccionado del deudor y de que la tramitación del procedimiento de ejecución se realice de forma rápida y amistosa.

    Reference: http://https://libros.derecho.com/product.asp?catgid=272&lis...
    Reference: http://ec.europa.eu/civiljustice/enforce_judgement/enforce_j...
Olga Furmanowska
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
5 mins
  -> Dziękuję