KudoZ home » Polish to Spanish » Law (general)

umowa obligacyjna

Spanish translation: contrato obligatorio


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:umowa obligacyjna
Spanish translation:contrato obligatorio
Entered by: Anna Starzec

15:27 Jan 30, 2009
Polish to Spanish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: umowa obligacyjna
Ktos wie jak to jest po hiszpansku?
jeszcze raz dzieki
Anna Starzec
Spain
contrato obligatorio
Explanation:
Sądzę, że to będzie po prostu tak. Poniżej podaję przykłady zastosowania.
Selected response from:

Olga Furmanowska
Spain
Grading comment
Wielkie dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1contrato obligatorio
Olga Furmanowska
2contrato de obligaciónAgaWrońska


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
contrato de obligación


Explanation:
Przeszukałam wszystkie źródła i wydaje mi się że po prostu tak należy napisać.
http://www.jurisprudencia.gob.sv/exploiis/indice.asp?nBD=1&n...

Joseph Fernández Guarachi y Ascencio Rodríguez, entre otros, mediante el contrato de obligación, se comprometieron administrar las haciendas hipotecadas

Ale moze ktoś będzie to wiedział ze stuprocentową pewnością

AgaWrońska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contrato obligatorio


Explanation:
Sądzę, że to będzie po prostu tak. Poniżej podaję przykłady zastosowania.

Example sentence(s):
  • UUmowa najmu jest umową obligacyjną, konsensualną i wzajemną.
  • # El leasing o arrendamiento financiero Es una operación financiera muy frecuente que se realiza mediante un contrato obligatorio

    Reference: http://poradapodatkowa.pl/ustawy_lipca_podatku_dochodowym_os...
    Reference: http://html.rincondelvago.com/contratos-de-trabajo_7.html
Olga Furmanowska
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Wielkie dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konrad Dylo
1 hr
  -> Dziękuję ślicznie.