KudoZ home » Polish to Ukrainian » Education / Pedagogy

studia magisterskie i doktoranckie na kierunku: lingwistyka stosowana

Ukrainian translation: навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики


13:05 Aug 14, 2006
Polish to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: studia magisterskie i doktoranckie na kierunku: lingwistyka stosowana
na uzytek prywatny- moglby mi ktos pomoc? nigdy nie mialem stycznosci z ukrainskim, wiec sam sobie nie poradze:(
LukaszPL
Poland
Ukrainian translation:навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики
Explanation:
навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-14 14:20:59 GMT)
--------------------------------------------------

POPRAWKA: навчання з метою отримання ступенів магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики
Selected response from:

Vadim Khazin
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики
Vadim Khazin
4 -1навчання в магістратурі та докторантурі за напрямом: прикладна лінгвістика
Myron Netchypor


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
навчання в магістратурі та докторантурі за напрямом: прикладна лінгвістика


Explanation:
навчання в магістратурі та докторантурі за напрямом: прикладна лінгвістика

Myron Netchypor
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vadim Khazin: звучить так, ніби магістратура та докторантура – це навчальні заклади
36 mins

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики


Explanation:
навчання з метою отримання ступеню магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-14 14:20:59 GMT)
--------------------------------------------------

POPRAWKA: навчання з метою отримання ступенів магістра та доктора наук з прикладної ліінгвістики

Vadim Khazin
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje