KudoZ home » Polish to Ukrainian » Religion

naczynia liturgiczne

Ukrainian translation: літургійний посуд


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:naczynia liturgiczne
Ukrainian translation:літургійний посуд
Entered by: Anna Korzeniowska-Bihun

09:58 Feb 19, 2009
Polish to Ukrainian translations [PRO]
Religion
Polish term or phrase: naczynia liturgiczne
Naczynia używane podczas nabożeństwa (kielich mszalny, etc.)
Anna Korzeniowska-Bihun
літургійний посуд
Explanation:
також у вжитку "літургійне начиння" - принаймні, у греко-католиків

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-19 13:51:51 GMT)
--------------------------------------------------

З журналу "Ї" http://www.ji.lviv.ua/n11texts/shkrab.htm
"під час Другої Світової війни православні священики і миряни Кам’янця зверталися до митрополита Шептицького по допомогу – фінансову і суто церковну: книги, ризи, літургійне начиння тощо."

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-19 13:57:12 GMT)
--------------------------------------------------

з сайту RISU http://www.risu.org.ua/ukr/study/religstudy/article;11387/
"А це – ті, що пожертвували начиння для синагоги, як записано в книзі статуту, наявній у нас… "
і зрештою, прикметник "церковний" сюди пасує також.
Selected response from:

Olena Feshovets
Ukraine
Grading comment
Duzhe diakuju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5liturgiyni chashi
Ivan Petryshyn
4літургійний посуд
Olena Feshovets


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
літургійний посуд


Explanation:
також у вжитку "літургійне начиння" - принаймні, у греко-католиків

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-19 13:51:51 GMT)
--------------------------------------------------

З журналу "Ї" http://www.ji.lviv.ua/n11texts/shkrab.htm
"під час Другої Світової війни православні священики і миряни Кам’янця зверталися до митрополита Шептицького по допомогу – фінансову і суто церковну: книги, ризи, літургійне начиння тощо."

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-19 13:57:12 GMT)
--------------------------------------------------

з сайту RISU http://www.risu.org.ua/ukr/study/religstudy/article;11387/
"А це – ті, що пожертвували начиння для синагоги, як записано в книзі статуту, наявній у нас… "
і зрештою, прикметник "церковний" сюди пасує також.

Olena Feshovets
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Duzhe diakuju!

71 days   confidence: Answerer confidence 5/5
liturgiyni chashi


Explanation:
the words 'posud' and 'liturgiynyy' do not concord- in the rights known, we would rather speak of 'vessels' than of 'posud'

Example sentence(s):
  • liturgiyni chashi vyblyskuvaly pid prominnyam sontsya
Ivan Petryshyn
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian