KudoZ home » Romanian » Business/Commerce (general)

fluturas de salariu

Romanian translation: foaie de detaliere a salariului lunar


19:04 Mar 25, 2004
Romanian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / salarii
Romanian term or phrase: fluturas de salariu
Sunt curioasa daca are si o denumire care sa ne aminteasca mai putin de entomologie si mai mult de economie. ;)

Va multumesc frumos.
Veronica
Maricica W.
Romanian translation:foaie de detaliere a salariului lunar
Explanation:
Nu l-am auzit nicaieri. L-am inventat. HTH
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3stat de plata
Mihaela Haiduc
2 +1foaie de detaliere a salariului lunar
Dan Marasescu


  

Answers


1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
foaie de detaliere a salariului lunar


Explanation:
Nu l-am auzit nicaieri. L-am inventat. HTH

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 5
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: fluturas de salariu este termenul uzitat
2266 days

489 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stat de plata


Explanation:
!

Mihaela Haiduc
Portugal
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian