ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian » Government / Politics

DGFPS vs DGFP

Romanian translation: Directia generala a finantelor publice de stat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:DGFPS
Romanian translation:Directia generala a finantelor publice de stat
Entered by: Paola Dentifrigi

10:26 Aug 5, 2005
Romanian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Government / Politics
Romanian term or phrase: DGFPS vs DGFP
DGFP este "Directia generala a finantelor publice".
Si DGFPS?

Mersi
Paola Dentifrigi
Italy
Directia generala a finantelor publice de stat
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-08-05 10:33:20 GMT)
--------------------------------------------------

semnal.informare.ro/articol.php?id_articol=271
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Directia generala a finantelor publice de stat
Mihaela Sinca
5Directia Generala a Finantelor Publice SIBIU
Mihaela Brooks


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Directia generala a finantelor publice de stat


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-08-05 10:33:20 GMT)
--------------------------------------------------

semnal.informare.ro/articol.php?id_articol=271

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mersi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
3 mins

agree  Bianca Fogarasi
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Directia Generala a Finantelor Publice SIBIU


Explanation:
Evenimentul Sibian“ a intrat în vizorul Directiei Generale a Finantelor Publice Sibiu (DGFPS).
http://www.monitorulcluj.ro/arhiva/2004/2004.03.07/local2.ht...

DGFPB = DGFP BUCURESTI
Directia Generala a Finantelor Publice Bucuresti (DGFPB) , coordonata de directorul
general Doina Popescu, stiind ca firma acestuia nu depune
http://pndro.ro/tipareste_stire.php?id=7735

DGFPT = DGFP TIMISOARA
la Timişoara ...
Dumitru Popovici, directorul executiv al DGFPT
http://www.agenda.ro/2005/30-05-gen5.htm

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 7 mins (2005-08-05 13:33:20 GMT)
--------------------------------------------------

Din datele prezentate de Petre Inclezan, seful (((((DGFP Sibiu)))), se precizeaza ca turnatoria era pusa sub sechestru si nu putea fi vinduta. „Hidrosib este pe locul intii la datornicii statului in judet, cu 115 miliarde de lei. ***DGFPS*** are inscrisa la Cartea Funciara

La sfirsitul lunii martie, Directia Generala a Finantelor Publice Bacau (DGFPB)
http://www.ziaruldeiasi.ro//arhiva/2004/04/29/economic/03.ro...

****Iasi***, 19°C. Timisoara, 15°C. Detalii... ... Aflind ca sint urmariti, angajatii
DGFPI ******nu si-au mai putut pune
http://www.9am.ro/revistapresei/Politica/845/Operatiunea-Aut...

urmaririi penale si retinerea, pentru 24 de ore, a lui Sorin Claudiu Moldovan,
inspector la ***********Directia Generala de Finante Publice Mures (DGFPM)*********, acuzat de luare
http://www.cronicaromana.ro/inspector-din-directia-controlul...
http://www.expres.ro/transilvania/?news_id=150470

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 10 mins (2005-08-05 13:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

Din datele prezentate de Petre Inclezan, seful (((((DGFP Sibiu)))), se precizeaza ca turnatoria era pusa sub sechestru si nu putea fi vinduta. „Hidrosib este pe locul intii la datornicii statului in judet, cu 115 miliarde de lei. ***DGFPS*** are inscrisa la Cartea Funciara

La sfirsitul lunii martie, Directia Generala a Finantelor Publice Bacau (DGFPB)
http://www.ziaruldeiasi.ro//arhiva/2004/04/29/economic/03.ro...

****Iasi***, 19°C. Timisoara, 15°C. Detalii... ... Aflind ca sint urmariti, angajatii
DGFPI ******nu si-au mai putut pune
http://www.9am.ro/revistapresei/Politica/845/Operatiunea-Aut...

urmaririi penale si retinerea, pentru 24 de ore, a lui Sorin Claudiu Moldovan,
inspector la ***********Directia Generala de Finante Publice Mures (DGFPM)*********, acuzat de luare
http://www.cronicaromana.ro/inspector-din-directia-controlul...
http://www.expres.ro/transilvania/?news_id=150470

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maria Diaconu: Puţin probabil, pentru că apare şi DGFPS Mureş, DGFPS Hunedoara, DGFPS Cluj etc. - la o căutare pe google
21 mins
  -> si DGFPS stands for what? care pag pe google explica S?

agree  Sinziana Paltineanu: cred ca e o inconsecventa a jurnalistilor, care de care mai locali. http://anaf.mfinante.ro/wps/portal - nu zice nimic de DGFPS...de obicei, in articole se foloseste DGFP din Sibiu, sa ziceam, si apoi il prescurteaza ei DGFPS, in text, mai jos.
1 day5 hrs
  -> Multumesc Sinziana- pe Anaf.finante nu am gasit nimic cu S..se pare ca doar unele judete au adoptat metoda cu ultima litera re la initiala judetului