KudoZ home » Romanian » Science

Lactarius turpis

Romanian translation: bureti vineti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Lactarius turpis
Romanian translation:bureti vineti
Entered by: Tehno

17:43 Jan 8, 2003
Romanian to Romanian translations [PRO]
Science
Romanian term or phrase: Lactarius turpis
Este o ciuperca toxica. Burete...?
Péter Tófalvi
Hungary
bureti vineti
Explanation:
Pentru mine, e clar ca sunt bureti.

Lactarius este un gen larg.
Provizoriu, poti folosi un termen general: burete laptos, care este folosit atat pentru Lactarius piperatus (Fr.) S.F.Gray, cat si pentru Lactarius volemus (Fr.) Fr.
http://www.iatp.md/flora/text/fungi/specii/agar/lactarius.ht...

Eu le-as spune bureti vineti, inspirat fiind de pozele de la http://www.js.clara.net/Fungus/lactarius_turpis.jpg si http://users.quista.net/sjgall/images/turpis.jpg si de detaliile de la http://nt4.advant.net/scripts/kuocgi3/lactarius/display_reco... Dar as cauta si parerea unui specialist in ciuperci / biolog / medic toxicolog.

Ca o constatare: cred cea mai apropiata "traducere" a denumirii latine imi pare cea in engleza: Ugly Milk Cap.

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 18:08:16 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Buretii flocosi au denumirea latina Lactarius terinosus (Schff ex.Fr.) S.F.Gray
Cf. http://www.ispt.ro/medifila/mf27/ciuper27.html
Selected response from:

Tehno
Grading comment
Am sa mai verific intr-un catalog de ciuperci. Am auzit de la cineva, ca ar fi bureti flocosi, dar nu e sigur. Oricum, multumesc pentru ajutor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bureti vineti
Tehno
3?
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
?


Explanation:
Din pacate nu le-am gasit decat in celelalte limbi pe care le stiu, inclusiv poze, dar in romana nimic. Poate le recunoaste cineva in felul acesta si poate da informatia de care ai nevoie. daca nu, lasa denumirea in latina.

gyilkos rizike
ugly milk cap
Olivbrauner Milchling

Mai caut si eu si ma intorc, daca gasesc ceva.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 19:03:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Pe http://www.ispt.ro/medifila/mf27/ciuper27.html apare *specii de Lactarius*.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 19:06:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Specii de Lactarius sunt si pe http://www.iatp.md/flora/text/fungi/specii/agar/lactarius.ht...


    Reference: http://www.karlkeck.de/lactturp.jpg
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bureti vineti


Explanation:
Pentru mine, e clar ca sunt bureti.

Lactarius este un gen larg.
Provizoriu, poti folosi un termen general: burete laptos, care este folosit atat pentru Lactarius piperatus (Fr.) S.F.Gray, cat si pentru Lactarius volemus (Fr.) Fr.
http://www.iatp.md/flora/text/fungi/specii/agar/lactarius.ht...

Eu le-as spune bureti vineti, inspirat fiind de pozele de la http://www.js.clara.net/Fungus/lactarius_turpis.jpg si http://users.quista.net/sjgall/images/turpis.jpg si de detaliile de la http://nt4.advant.net/scripts/kuocgi3/lactarius/display_reco... Dar as cauta si parerea unui specialist in ciuperci / biolog / medic toxicolog.

Ca o constatare: cred cea mai apropiata "traducere" a denumirii latine imi pare cea in engleza: Ugly Milk Cap.

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 18:08:16 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Buretii flocosi au denumirea latina Lactarius terinosus (Schff ex.Fr.) S.F.Gray
Cf. http://www.ispt.ro/medifila/mf27/ciuper27.html

Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Am sa mai verific intr-un catalog de ciuperci. Am auzit de la cineva, ca ar fi bureti flocosi, dar nu e sigur. Oricum, multumesc pentru ajutor.