KudoZ home » Romanian to English » Accounting

contabilitate primara

English translation: primary accountancy/ acounting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:contabilitate primara
English translation:primary accountancy/ acounting

11:11 Sep 14, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Romanian term or phrase: contabilitate primara
Context: activitati specifice contabilitatii primare
L.B.
primary accountancy/ acounting
Explanation:
I was aware it had an excellent reputation, providing progression on graduation, to one of the primary accountancy profession qualifications or a higher degree.
Selected response from:

MMFORREST
United Kingdom
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11primary accountancy/ acounting
MMFORREST
4contabilitate ,expert contabilriki10
4bookkeepingIoanaMiruna


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
primary accountancy/ acounting


Explanation:
I was aware it had an excellent reputation, providing progression on graduation, to one of the primary accountancy profession qualifications or a higher degree.


    Reference: http://www.plymouth.ac.uk/courses/undergraduate/0414/BA+(Hon...
    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
MMFORREST
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Barbulescu
28 mins
  -> Multumesc.

agree  Oana Ţica
52 mins
  -> Multumesc.

agree  Oana Duta
1 hr
  -> Multumesc.

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Multumesc.

agree  Anca Nitu: aCcounting ( accountancy e practicarea contabilitatii - care nu se potriveste cu contextul)
5 hrs
  -> Multumesc.

agree  Marcella Magda
6 hrs
  -> Multumesc.

agree  Irina Adams: Sunt de acord cu Anca, "accounting" e potrivit
7 hrs
  -> Multumesc.

agree  Renata Rusu
19 hrs
  -> Multumesc.

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, de acord cu Anca
1 day5 hrs
  -> Multumesc.

agree  Cristina Moldovan do Amaral
26 days
  -> Multumesc.

agree  Siegchen
803 days

703 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bookkeeping


Explanation:
Ştiu că termenul a fost căutat în 2007, iar răspunsul meu vine în 2009, dar aş vrea sa dau un raspuns alternativ, care să fie validat sau invalidat de cineva de aici. Am cautat ceva care să îmi dea o idee despre ce înseamnă contabilitatea primară la noi: http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topicID_10623/.html
http://www.contapro.eu/
http://www.conta.ro/dictionar_online_contabilitate primara.h...
Imediat m-am gândit la termenul "bookkeeping":
http://www.thefreedictionary.com/bookkeeping
http://en.wikipedia.org/wiki/Bookkeeping
http://www.businessdictionary.com/definition/bookkeeping.htm...


IoanaMiruna
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1844 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
contabilitate ,expert contabil


Explanation:
Pentru membrii CECCAR, contabilitatea nu este confundată sau redusă la întocmirea şi clasarea documentelor sau prezentarea unor cifre fără substanţă, ci la obţinerea unui management financiar contabil de înaltă clasă, care să corespundă exigenţelor actuale, de integrare europeană, liberă circulaţie a bunurilor şi a banilor, prezentarea cât mai transparentă şi rapidă într-un format uşor de înţeles a cifrelor din balanţa de verificare, întărirea capacităţii financiare într-o economie concurenţială şi continuă mişcare.

Example sentence(s):
  • contabilitate,expert contabil,servicii contabile

    Reference: http://www.contabilnou.ro/
    Reference: http://www.bursadeconta.ro
riki10