KudoZ home » Romanian to English » Accounting

rulaj creditor

English translation: Accounts Receivable Rollover


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:rulaj creditor
English translation:Accounts Receivable Rollover
Entered by: Mihaela Roman

17:28 Feb 14, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Romanian term or phrase: rulaj creditor
Informaţii oferite, in funcţie de tipurile de conturi: curent, creditor, de depozit. Pentru conturile curente: soldul şi rulajul creditor al contului la data ultimei actualizări.
Mihaela Roman
Romania
Accounts Receivable Rollover
Explanation:
Domaine(s) : - finance


français


roulement n. m.
Équivalent(s) English rollover


GDT

http://www.mo.gov/mo/samii/fin/bulletins/AcctsRecRollover.pd...


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-02-14 22:36:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Cont_contabil
[modifică] Rulajul sau mişcarea
Rulajul reprezintă totalitatea operaţiunilor înregistrate într-un cont pe parcursul unei perioade de gestiune, în debit sau în credit, ca urmare a creşterilor sau scăderilor determinate de operaţiunile economice. Aceasta înseamnă că la stabilirea rulajului unui cont se face abstracţie de existent. Corespunzător celor două părţi ale conturilor există rulaj debitor şi rulaj creditor.

Rulajul debitor reprezintă totalitatea sumelor înregistrate în partea stângă a contului pe parcursul în perioadei de gestiune.

Rulajul creditor reprezintă totalitatea sumelor înregistrate în partea dreaptă a contului pe parcursul unei perioade de gestiune. A înregistra o sumă în debitul contului înseamnă a debita contul respectiv, iar suma înregistrată poartă numele de sumă debitoare. A înregistra o sumă în creditul contului înseamnă a credita contul respectiv, iar suma înregistrată poartă numele de sumă creditoare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Accounts_receivable

Accounts receivable is one of a series of accounting transactions dealing with the billing of customers who owe money to a person, company or organization for goods and services that have been provided to the customer. In most business entities this is typically done by generating an invoice and mailing or electronically delivering it to the customer which is to be paid within an established timeframe called credit or payment terms.

On a company's balance sheet, accounts receivable is the amount that customers owe to that company. Sometimes called trade receivables, they are classified as current assets. To record a journal entry for a sale on account, one must debit a receivable and credit a revenue account. When the customer pays off their accounts, one debits cash and credits the receivable in the journal entry. The ending balance on the trial balance sheet for accounts receivable is always debit.

din ce imi dau seama e vorba de "rulajul creditor" in sens contabil
in acest caz raspunsul este

AR - Accounts Receivable
pur si simplu reprezentand totalitatea creantelor - a sumelor cu care au fost creditate conturile clientilor ( sa zicem pe luna curenta)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1credit cash flowVeronica Manole
5credit side totalirina smalley
4Accounts Receivable RolloverAnca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
credit cash flow


Explanation:
http://www.smarttel.ro/raiff.php?content=en

RAIFFEISEN BANK name of the bank DD.MM.YY day.month.year HH.MM the hour and the minute of the last update C symbol / account alias S account balance ***R credit cash flow (in the case of current account)***

http://www.smarttel.ro/raiff.php

RAIFFEISEN BANK numele bancii ZZ.LL.AA ziua.luna.anul HH.MM ora si minutul ultimei actualizari C simbolul / aliasul contului S soldul contului ***R rulajul creditor (in cazul conturilor curente)***

Veronica Manole
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge: exact
9 mins
  -> Mulţumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
credit side total


Explanation:
Din cate stiu eu, in sistemult contabil din UK nu exista cuvantul rulaj, care este de fapt un total, totalul dinaintea calcularii soldului

irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Accounts Receivable Rollover


Explanation:
Domaine(s) : - finance


français


roulement n. m.
Équivalent(s) English rollover


GDT

http://www.mo.gov/mo/samii/fin/bulletins/AcctsRecRollover.pd...


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-02-14 22:36:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://ro.wikipedia.org/wiki/Cont_contabil
[modifică] Rulajul sau mişcarea
Rulajul reprezintă totalitatea operaţiunilor înregistrate într-un cont pe parcursul unei perioade de gestiune, în debit sau în credit, ca urmare a creşterilor sau scăderilor determinate de operaţiunile economice. Aceasta înseamnă că la stabilirea rulajului unui cont se face abstracţie de existent. Corespunzător celor două părţi ale conturilor există rulaj debitor şi rulaj creditor.

Rulajul debitor reprezintă totalitatea sumelor înregistrate în partea stângă a contului pe parcursul în perioadei de gestiune.

Rulajul creditor reprezintă totalitatea sumelor înregistrate în partea dreaptă a contului pe parcursul unei perioade de gestiune. A înregistra o sumă în debitul contului înseamnă a debita contul respectiv, iar suma înregistrată poartă numele de sumă debitoare. A înregistra o sumă în creditul contului înseamnă a credita contul respectiv, iar suma înregistrată poartă numele de sumă creditoare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Accounts_receivable

Accounts receivable is one of a series of accounting transactions dealing with the billing of customers who owe money to a person, company or organization for goods and services that have been provided to the customer. In most business entities this is typically done by generating an invoice and mailing or electronically delivering it to the customer which is to be paid within an established timeframe called credit or payment terms.

On a company's balance sheet, accounts receivable is the amount that customers owe to that company. Sometimes called trade receivables, they are classified as current assets. To record a journal entry for a sale on account, one must debit a receivable and credit a revenue account. When the customer pays off their accounts, one debits cash and credits the receivable in the journal entry. The ending balance on the trial balance sheet for accounts receivable is always debit.

din ce imi dau seama e vorba de "rulajul creditor" in sens contabil
in acest caz raspunsul este

AR - Accounts Receivable
pur si simplu reprezentand totalitatea creantelor - a sumelor cu care au fost creditate conturile clientilor ( sa zicem pe luna curenta)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Multumesc.