ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Art, Arts & Crafts, Painting

Ministerul Educaţiei şi Învăţământului

English translation: Ministry of Education

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Ministerul Educaţiei şi Învăţământului
English translation:Ministry of Education
Entered by: RODICA CIOBANU

15:09 Jun 20, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting / diploma de bacalaureat
Romanian term or phrase: Ministerul Educaţiei şi Învăţământului
figurează în partea de sus a unei diplome de bacalaureat; eu cred ca este suficient daca scriu numai Ministry of Education, dar in română titulatura ministerului este Ministerul Educaţiei şi Învăţământului
RODICA CIOBANU
Romania
Ministry of Education
Explanation:
Invatamant ar fi tot "education", nu poti sa spui "Teaching", asa ca eu cred ca ai perfecta dreptate.
Selected response from:

dianalang1
Grading comment
multumesc mult, aveam nevoie de confirmarea voastra;
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Ministry of Education
dianalang1
5Ministry of Education and Research
Andreea Bostan


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Ministry of Education


Explanation:
Invatamant ar fi tot "education", nu poti sa spui "Teaching", asa ca eu cred ca ai perfecta dreptate.

dianalang1
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc mult, aveam nevoie de confirmarea voastra;

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> thanks

agree  MMFORREST
1 hr
  -> thanks

agree  Rodica Stefan
4 hrs
  -> thanks

agree  oltean
1 day5 hrs
  -> thanks

agree  Cristina Costin: Ministry of Education
6 days
  -> thanks

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ministry of Education and Research


Explanation:
n/a

Andreea Bostan
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Raspunsul propus de tine reprezinta actuala titulatura a ministerului in discutie. Pe diploma de tradus este titulatura Ministerul Educatiei si Invatamantului, titulatura din 1988