KudoZ home » Romanian to English » Art/Literary

taburet / bancheta / scaun pentru pian

English translation: Piano Bench


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:taburet / bancuta / pentru pian
English translation:Piano Bench
Entered by: Tehno

06:48 Nov 11, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Art/Literary
Romanian term or phrase: taburet / bancheta / scaun pentru pian
Este vorba de o bacnheta care se aseaza in fata pianului. Arata ca un taburet dublu. De fapt, caut o poza cu asa ceva.
Tehno
Piano Bench
Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 9 mins (2003-11-11 09:58:38 GMT)
--------------------------------------------------

Desi cant la pian de 23 de ani, nu am avut niciodata o \"bancuta\", ci un scaun simplu, nici macar unul reglabil. Mi-aduc aminte ca si la scoala se foloseau tot scaune obisnuite, probabil din lipsa de fonduri. De obicei, o \"bancuta\" (cred ca ii poti spune asa) este folosita pentru doi pianisiti, la interpretarea pieselor la patru maini. Pentru un singur pianist este suficient \"scaunul\" sau \"taburetul\".

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 22 mins (2003-11-11 19:10:55 GMT)
--------------------------------------------------

Acum remarc ca in loc de \"(nu am avut niciodata) taburet\" am scris \" o bancuta\". Sorry!
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7piano stoolNicolae
5 +2Piano Bench
Irene S.
5piano stool/bench/chairTudor Soiman


Discussion entries: 2





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
piano stool


Explanation:
piano stool = a stool on which a pianist sits when playing a piano, esp. one whose height is adjustable (Collins English Dictionary)

Nicolae

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr

agree  Naty Schwartz
1 hr

agree  Zoya ayoz
1 hr

agree  ZAMOLXIS
4 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
13 hrs

agree  Anca Nitu
1 day12 hrs

agree  Nadia Farcas
2 days36 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Piano Bench


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 9 mins (2003-11-11 09:58:38 GMT)
--------------------------------------------------

Desi cant la pian de 23 de ani, nu am avut niciodata o \"bancuta\", ci un scaun simplu, nici macar unul reglabil. Mi-aduc aminte ca si la scoala se foloseau tot scaune obisnuite, probabil din lipsa de fonduri. De obicei, o \"bancuta\" (cred ca ii poti spune asa) este folosita pentru doi pianisiti, la interpretarea pieselor la patru maini. Pentru un singur pianist este suficient \"scaunul\" sau \"taburetul\".

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 22 mins (2003-11-11 19:10:55 GMT)
--------------------------------------------------

Acum remarc ca in loc de \"(nu am avut niciodata) taburet\" am scris \" o bancuta\". Sorry!


    Reference: http://page.auctions.shopping.yahoo.com/auction/73744025?auc...
Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 104
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoya ayoz
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
14 hrs

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
piano stool/bench/chair


Explanation:
http://www.sheetmusic1.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 10 hrs 24 mins (2003-11-13 17:12:47 GMT)
--------------------------------------------------

in ordinea in care ai intrebat

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 156




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Tudor Soiman