KudoZ home » Romanian to English » Automotive / Cars & Trucks

cablu de egalizare

English translation: ( adapter) equalizer cable


09:25 Feb 6, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Romanian term or phrase: cablu de egalizare
Apăsaţi pe suportul de contact şi ridicaţi puntea elevatoare ca să verificaţi tensiunea în cablul de egalizare. Sub şasiu, prindeţi cablurile alăturate între degetul mare şi arătător, cu o forţă de aproximativ 67N. fiind necesar doar să strângeţi cablurile împreună.
Simona Hagiu
Romania
English translation:( adapter) equalizer cable
Explanation:
http://www.sierra.ro/Prelungitor-cablu-de-egalizare-p901p.ht...
http://www.hpctaiwan.com.tw/pro-equalizer.htm
comparati imaginile
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5compensation/balance cable
cristina48
4( adapter) equalizer cableAnca Nitu
4equalizing cableSasori


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
equalizing cable


Explanation:
.

Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
compensation/balance cable


Explanation:
Cred ca in acest caz se refera la egalizare in sens de compensare, aducere la un echilibru.

cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
47 mins
  -> Multumesc Rodica

agree  Tradeuro Language Services
3 hrs
  -> Multumesc Tradeuro

agree  Radu DANAILA: Da, "compensation".
6 hrs
  -> Multumesc Radu

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Multumesc, Iosif

agree  Ciprian - Vasile Popescu: Asa este.
1 day10 hrs
  -> Multumesc, Ciprian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
( adapter) equalizer cable


Explanation:
http://www.sierra.ro/Prelungitor-cablu-de-egalizare-p901p.ht...
http://www.hpctaiwan.com.tw/pro-equalizer.htm
comparati imaginile

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12