KudoZ home » Romanian to English » Bus/Financial

extras bancar

English translation: (bank) statement of account / account statement


09:00 Jul 11, 2002
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Romanian term or phrase: extras bancar
extras bancar
loveing21
English translation:(bank) statement of account / account statement
Explanation:
= extras de cont bancar, if that's what you need.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7(bank) statement of account / account statement
Endre Both
5account history
Simon Charass


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
(bank) statement of account / account statement


Explanation:
= extras de cont bancar, if that's what you need.


    Reference: http://www.publicdebt.treas.gov/sec/secstmt.htm
    Reference: http://www.btmholland.com/content/euro/euronews09-01.asp
Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 59
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: Bank statement
1 min

agree  Elvira Stoianov
16 mins

agree  Maricica W.
44 mins

agree  spencer
2 hrs

agree  Irina Schwab
2 days14 hrs

agree  corin: Da, extras de cont.
5 days

agree  Iosif JUHASZ
5510 days

2 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
account history


Explanation:
“Account history” daca acest extras se refera la datele personale ale titularului si la relatiile sale cu banca.
Daca insa se refera la transactiile inregistrate in contul respective, raspunsul de mai sus “Bank statement” este correct.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-14 01:59:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Prin relatii cu banca ma refer la data deschiderii contului, cite si ce fel de conturi (cecuri, economie, investitii) persoana are la banca respective.

Un “Bank statement” cuprinde numele si adresa titularului, nr. de cont (un “Bank statement” pt. fiecare cont) si transactiile effectuate pe acel cont pe o perioada limitata in timp, de obicei o luna.


Simon Charass
Canada
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 124