KudoZ home » Romanian to English » Bus/Financial

interim payments

English translation: plati interimare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:interim payments
English translation:plati interimare
Entered by: Ioana Bostan

06:19 Mar 26, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial / payments
Romanian term or phrase: interim payments
X will make the payments to Y in the following manner:

- Monthly interim payments, if any
Y monthly interim invoices, setting out the days actually worked for each category of expert.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
plati interimare
Explanation:
pot fi plati provizorii sau poti utiliza chiar plati interimare (eu as utiliza a doua varianta)
Selected response from:

Ioana Bostan
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2plati partiale
Elvira Stoianov
4 +2plati interimare
Ioana Bostan
5’†ŠÔ”[•tamit vats
4rate lunareAnca Nitu


Discussion entries: 5





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
’†ŠÔ”[•t


Explanation:
i hope it will help you.


    Reference: http://www.alc.co.jp
amit vats
India
Native speaker of: Native in HindiHindi, Native in EnglishEnglish

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plati interimare


Explanation:
pot fi plati provizorii sau poti utiliza chiar plati interimare (eu as utiliza a doua varianta)

Ioana Bostan
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 34
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
45 mins
  -> multumesc, Eli

agree  Cristiana Coblis: se foloseste.
2 hrs
  -> multumesc, Cristiana

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
plati partiale


Explanation:
am verificat Dictionarul de contabilitate si pentru interim payment se specifica echivalentul "plata partiala a dividendelor"


    P.H. Collin, Dictionar de contabilitate en-ro
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: transe, rate, plati partiale lunare - facturi partiale
1 hr
  -> am propus si eu rate intr-un alt raspuns, dar l-am ascuns pt ca rate imi sugereaza ceva constant, in timp ce aici cred ca este vorba de sume diferite care se achita in functie de serviciile prestate intr-o anumita luna

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rate lunare


Explanation:
mi se pare mie ca aici interim se refera atat ladata platii catsi la suma de plata
asa ca as numi-o rata
iar facturi se pot emite fara probleme pt rate


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 06:14:37 (GMT)
--------------------------------------------------

acum am vazut

plati lunare fara data fixa/intermediare

e vorba de plata unor consultanti? daca da se platesc lunar , adevarat in functie de orele prestate, lunar si la data cind servciile pe luna respectiva inceteaza (sau cind se gindeste contabilul ca e mai bine)



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893