KudoZ home » Romanian to English » Bus/Financial

relatiile comertului cu producatorii

English translation: the trade's relationship with the manufacturers


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:relatiile comertului cu producatorii (relaţiile comerţului cu producătorii)
English translation:the trade's relationship with the manufacturers
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

14:57 May 24, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial / trade
Romanian term or phrase: relatiile comertului cu producatorii
Relatiile comertului cu producatorii: Formele relatiilor organizatorice ale comertului cu producatorii, reglementari si institutii juridice in domeniul relatiilor comertului cu producatorii.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
the trade's relationship with the manufacturers
Explanation:
aici e vorba de 2 factori ai pietei: comertul pe de o parte, si din al carui p.d.v. sunt analizate relatiile, si producatorii pe de alta parte. Comertul este cel care stabileste conditiile de colaborare cu producatorii intr-o economie de piata; el alege marfa carui producator sa o vanda etc...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 09:47:59 (GMT)
--------------------------------------------------

cu placere :-). Ajunge daca treci un singur nume :-)
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1trading relationships with manufacturersAnca Nitu
4the trade's relationship with the manufacturers
Susanna & Christian Popescu GbR
3organisational relationships between the commercial and the production sector
Endre Both


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trading relationships with manufacturers


Explanation:
o varianta :)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 18:40:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Trading relationships with manufacturers.
Managing trade relationships with the manufacturers; regulations and competent institutions.

ca sa mai scurtezi coada vulpii si sa mai scapi de limba de lemn:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu: Formularea in romana e ciudata... ar trebui "relatiile de comert cu producatorii"
40 mins
  -> thnx

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
organisational relationships between the commercial and the production sector


Explanation:
...whatever this is supposed to be.

Could also be manufacturing sector, depending on what is actually "produced".

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 59

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the trade's relationship with the manufacturers


Explanation:
aici e vorba de 2 factori ai pietei: comertul pe de o parte, si din al carui p.d.v. sunt analizate relatiile, si producatorii pe de alta parte. Comertul este cel care stabileste conditiile de colaborare cu producatorii intr-o economie de piata; el alege marfa carui producator sa o vanda etc...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-25 09:47:59 (GMT)
--------------------------------------------------

cu placere :-). Ajunge daca treci un singur nume :-)

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 67
Grading comment
Multumesc tuturor.