KudoZ home » Romanian to English » Bus/Financial

concesionar

English translation: statutory undertaker


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:concesionar
English translation:statutory undertaker
Entered by: Maricica W.

12:37 Jan 17, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Romanian term or phrase: concesionar
- contract pentru concesiunea de lucrari - contract de achizitie publica de acelasi tip cu contractul de lucrari, cu deosebirea ca in contrapartida lucrarilor executate contractantul, in calitate de concesionar, primeste dreptul de a exploata/administra rezultatul lucrarilor.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
statutory undertaker
Explanation:
concesionar de serviciu public
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1grantee/licensee
Dan Marasescu
4statutory undertakerMaricica W.


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
grantee/licensee


Explanation:
doua posibilitati conform dictionarului economic.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 336

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: sau patentee, concessionnaire
2 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statutory undertaker


Explanation:
concesionar de serviciu public



    Reference: http://www.hmso.gov.uk/si/si2001/20010416.htm
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196