KudoZ home » Romanian to English » Bus/Financial

conventie civila

English translation: legal agreement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:conventie civila
English translation:legal agreement
Entered by: Maricica W.

13:01 Jan 17, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Romanian term or phrase: conventie civila
Asociatie contractanta - asociatia constituita prin conventie civila, intre doua sau mai multe autoritati contractante, fara a se constitui o noua persoana juridica.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
by means of legal agreement
Explanation:
Inseamna pur si simplu prin contract, dar nu printr-un contract de societate comerciala, probabil printr-un contract de joint venture.

As pastra formularea generala din textul sursa.
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1by means of legal agreementMaricica W.
2civil convention
Johannes Gleim


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
civil convention


Explanation:
it looks like that

Johannes Gleim
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
by means of legal agreement


Explanation:
Inseamna pur si simplu prin contract, dar nu printr-un contract de societate comerciala, probabil printr-un contract de joint venture.

As pastra formularea generala din textul sursa.


    pb.traderom.ro/ro/cd/noupag/consultanta/ altele/ContractAsoc.html
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
1 day15 hrs