KudoZ home » Romanian to English » Business/Commerce (general)

menţiuni pe flux

English translation: amendments to corporation's article (US, Canada)


16:33 Mar 30, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Romanian term or phrase: menţiuni pe flux
Traduc o furnizare de informaţii de la Ministerul Justiţiei cu privire la o societate comercială.

XXX S.A.
Număr de ordine în registrul comerţului : 123456
starea firmei: divizare parţial
Menţiuni pe flux: înregistrare pe flux
Adresa: Strada X, oraşul Z

Şi cu această întrebare v-am lăsat în pace pe ziua de astăzi.

Multe mulţumiri încă o dată!
Cristina Moldovan do Amaral
United States
English translation:amendments to corporation's article (US, Canada)
Explanation:
Intai, dau o explicatie a termenului in romana(care nu mi-a dat pace)...
"nu exista pe flux nici o inregistrare in curs de solutionare", adica nu s-a solicitat nici o schimbare in actele celor doua firme.
http://www.cotidianul.ro/viceprimarul_de_bacau__incompatibil...

observ ca multe firme in Romania au aceasta mentiune
ex:
6447220 COMERT "PRINZ" SRL

Forma juridica: Societate cu raspundere limitata.

Numar de ordine in registrul comertului J14/839/1994 atribuit in data de

15.11.1994.

Starea firmei: functiune, certificat de inmatriculare preschimbat.

Mentiuni pe flux: nu exista pe flux o inregistrare in curs de solutionare

Sediu: Str. DOZSA GYORGY nr. 16 ORAS TARGU SECUIESC cod 4050

judetul Covasna

Act sediu: Contract de inchiriere nr.6777 din data 04.01.2003

Durata societatii: nelimitata.
http://discutii.mfinante.ro/static/1/Covasna/laura.htm

exista o difenta in terminologia US/Canada-sitemul european, britanic
in casu- avem o schimbare in the governing documents XXX SA

Corporations Canada - Amendment KitDepending on the amendments that you wish to make to the ****corporation's articles**** .... By filing Articles of Amendment, the corporation may make the following ...
www.ic.gc.ca/epic/site/cd-dgc.nsf/en/cs02718e.html - 42k

[PDF] 273.267 Articles of amendment. A corporation amending its articles ...File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
A ***corporation amending its articles of incorporation ***shall deliver to the Secretary of State. for filing articles of amendment setting forth: ...
www.lrc.ky.gov/krs/273-00/267.PDF

AZ LLCs: When an Arizona LLC Must Amend it Articles of OrganizationFor this $195 fee, we will prepare Articles of ***Amendment to Articles of Organization*** and file it with the Arizona Corporation Commission and, if required by ...
www.keytlaw.com/azllc/amendaoo.htm - 42k


Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment
mulţumesc foarte mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1amendments to corporation's article (US, Canada)
Mihaela Brooks
4cash flow statement
Elena Matei


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cash flow statement


Explanation:
se refera la flux de numerar

Elena Matei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
amendments to corporation's article (US, Canada)


Explanation:
Intai, dau o explicatie a termenului in romana(care nu mi-a dat pace)...
"nu exista pe flux nici o inregistrare in curs de solutionare", adica nu s-a solicitat nici o schimbare in actele celor doua firme.
http://www.cotidianul.ro/viceprimarul_de_bacau__incompatibil...

observ ca multe firme in Romania au aceasta mentiune
ex:
6447220 COMERT "PRINZ" SRL

Forma juridica: Societate cu raspundere limitata.

Numar de ordine in registrul comertului J14/839/1994 atribuit in data de

15.11.1994.

Starea firmei: functiune, certificat de inmatriculare preschimbat.

Mentiuni pe flux: nu exista pe flux o inregistrare in curs de solutionare

Sediu: Str. DOZSA GYORGY nr. 16 ORAS TARGU SECUIESC cod 4050

judetul Covasna

Act sediu: Contract de inchiriere nr.6777 din data 04.01.2003

Durata societatii: nelimitata.
http://discutii.mfinante.ro/static/1/Covasna/laura.htm

exista o difenta in terminologia US/Canada-sitemul european, britanic
in casu- avem o schimbare in the governing documents XXX SA

Corporations Canada - Amendment KitDepending on the amendments that you wish to make to the ****corporation's articles**** .... By filing Articles of Amendment, the corporation may make the following ...
www.ic.gc.ca/epic/site/cd-dgc.nsf/en/cs02718e.html - 42k

[PDF] 273.267 Articles of amendment. A corporation amending its articles ...File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
A ***corporation amending its articles of incorporation ***shall deliver to the Secretary of State. for filing articles of amendment setting forth: ...
www.lrc.ky.gov/krs/273-00/267.PDF

AZ LLCs: When an Arizona LLC Must Amend it Articles of OrganizationFor this $195 fee, we will prepare Articles of ***Amendment to Articles of Organization*** and file it with the Arizona Corporation Commission and, if required by ...
www.keytlaw.com/azllc/amendaoo.htm - 42k




Mihaela Brooks
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mulţumesc foarte mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
8 hrs
  -> Multumesc Rodica....e luni, have a nice week!

neutral  Anca Nitu: corporation's article este incorect , ceea ce doriti sa exprimati dvs se cheama "articles of incorporation"http://en.wikipedia.org/wiki/Articles_of_incorporation
21 hrs
  -> credeai ca nu stiu cum se numeste? de ce crezi ca este incorect sa scrii company's articles?