KudoZ home » Romanian to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

I.N.CONSTANTA

English translation: Constanta Maritime University


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:I. М. CONSTANTA
English translation:Constanta Maritime University
Entered by: Elena Perianu

22:57 Jan 18, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Romanian term or phrase: I.N.CONSTANTA
"DIPLOMA
Se acordă Premiul II
POPA EMIL - I.N.CONSTANTA
LA ETAPA NATIONALA A CONCURSULUI PROFESIONAL DE REZISTENTA MATERIALELOR.
INSTITUTUL DE MINE PETROSANI (5-7 MAl 1989)"

Ce este aceea/acesta "I. N. CONSTANTA"? Un fel de institut?..
* Tinand cont ca diploma a fost acordata in anul 1989.
Alexander Tkach
Ukraine
Institutul Naval Costanta
Explanation:
intre timp si-a schimbat denumirea, este universitate acum
Selected response from:

Elena Perianu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Institutul Naval Costanta
Elena Perianu
4 +1Constanta Maritime UniversityAnca Nitu


Discussion entries: 11





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Institutul Naval Costanta


Explanation:
intre timp si-a schimbat denumirea, este universitate acum


    Reference: http://www.iamu-edu.org/members/cmu.php
Elena Perianu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ede Lungu: super :) acum stiu si eu hehe , mi se parea mie ca suna incomplet ;) institutul national .......
4 mins
  -> Multumesc, Ede

agree  Anca Nitu: ok numai ca se numeste nitel altfel acum si ... in engleza :) ca asa e sensul RO - EN
5 mins
  -> Multumesc, Anca. Ai dreptate, numai ca nu am mai gasit site-ul pe care-l gasisem initial in romana si primul pe care l-am gasit era in engleza ... asta e!

agree  Irina Adams
25 mins
  -> Multumsc, rapidrina

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> Multumsc, Bogdan

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Constanta Maritime University


Explanation:
se numeset acum , fost Romanian Naval Academy Constanta

http://www.iamu-edu.org/members/cmu.php

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-01-18 23:19:46 GMT)
--------------------------------------------------

a se citi " se numeste" , pardon

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-01-18 23:34:17 GMT)
--------------------------------------------------

Denumirea veche e Academia Navala" Mircea cel Batran"
http://www.studentie.ro/universitati/Academia_Navala_Mircea_...

si uite un link cu un profesor care a predat rezistenta materialelor la facultatea cu pricina:
http://www.agir.ro/univers-ingineresc/academicianul_radu_voi...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmistahara: pai da, eu intelesesem ca trebuie tradus in engleza
11 hrs