KudoZ home » Romanian to English » Construction / Civil Engineering

legator de sarcina

English translation: rigger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:legator de sarcina
English translation:rigger
Entered by: ayast

12:38 Feb 18, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: legator de sarcina
legarea sarcinilor la dispozitivul de ridicare numai de catre persoane autorizate (legatori de sarcina)
ayast
Romania
rigger
Explanation:
conform glosar public romana engleza, domeniul mecanica

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-02-18 13:03:25 GMT)
--------------------------------------------------

persoana de la sol, care ajuta operatorul macaralei, semnalizand cand sarcina a fost asezata corespunzator in carligul macaralei; aceasta trebuie sa fie scolarizata si autorizata pentru a desfasura corespunzator aceasta activitate pentru a se evita accidentele de munca in timpul ridicarii sarcinii respective
Selected response from:

RODICA CIOBANU
Romania
Grading comment
thank you kindly
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5roughneckRodica Tunsoiu
5riggerRODICA CIOBANU
5slinger
anamaria bulgariu
4load connector
alexandrub
Summary of reference entries provided
legator de sarcinaadinag

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
load connector


Explanation:
eu la asta ma gandesc acum. daca mai gasesc va anunt

alexandrub
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
slinger


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-02-18 12:50:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.towercranetraining.co.uk/slingersignaller_fr.html

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: I think your answer is just as good, thanks


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rigger


Explanation:
conform glosar public romana engleza, domeniul mecanica

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-02-18 13:03:25 GMT)
--------------------------------------------------

persoana de la sol, care ajuta operatorul macaralei, semnalizand cand sarcina a fost asezata corespunzator in carligul macaralei; aceasta trebuie sa fie scolarizata si autorizata pentru a desfasura corespunzator aceasta activitate pentru a se evita accidentele de munca in timpul ridicarii sarcinii respective

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
thank you kindly

2946 days   confidence: Answerer confidence 5/5
roughneck


Explanation:
domeniu petrolier

Rodica Tunsoiu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




Reference comments


22 mins peer agreement (net): +1
Reference: legator de sarcina

Reference information:
s-a mai raspuns la aceasta intrebare:
http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/mechanics_mech...

adinag
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Note to reference poster
Asker: many thanks

Asker: multumesc

Asker: multumesc


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  RODICA CIOBANU
2 mins