KudoZ home » Romanian to English » Construction / Civil Engineering

sistem divizor

English translation: Ejector Style Sewage System


18:43 Mar 3, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: sistem divizor
municipiul Sebes are o canalizare realizata in sistem divizor si este operationala pentru 90% din consumatorii de apa potabila din retea
Mihaela Roman
Romania
English translation:Ejector Style Sewage System
Explanation:
sau
Mound Style Sewage System
vezi link ca are si desene:)si poti sa alegi exact sistemul de care e vorba in contextul respectiv
poti sa-i mai zici
"divided sewage system"
dar nu prea imi place ca suna cam vag
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4separate sewer/sewage system
Mihaela Sinca
3Ejector Style Sewage SystemAnca Nitu


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
separate sewer/sewage system


Explanation:
separate sewer/sewage system
Everest Dictionary

Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ejector Style Sewage System


Explanation:
sau
Mound Style Sewage System
vezi link ca are si desene:)si poti sa alegi exact sistemul de care e vorba in contextul respectiv
poti sa-i mai zici
"divided sewage system"
dar nu prea imi place ca suna cam vag



    Reference: http://www.kellywilson.com/water.asp
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
thanks