KudoZ home » Romanian to English » Economics

valoare de recuperare

English translation: Net Recovery Value


00:47 Oct 29, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / Accounting
Romanian term or phrase: valoare de recuperare
Este vorba de un raport de evaluare: Valoarea de recuperare: Valoarea unei proprietăţi, cu excepţia terenului, dată mai degrabă de valorile materialelor pe care le conţine decât de continuarea utilizării, fără a necesita reparaţii sau adaptări speciale. Poate fi redată în formă brută sau netă, în a doua situaţie prin scăderea costurilor de vânzare din valoarea de recuperare brută, în ultimul caz, aceasta poate fi egală cu valoarea realizabilă netă. In orice situaţie, elementele incluse sau excluse trebuie să fie identificate.
loremariap
English translation:Net Recovery Value
Explanation:
you can find a net recovery value worksheet by pressing the link below. It explains how this is calculated.
Selected response from:

Irina Adams
United States
Grading comment
MUltumesc foarte mult :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Net Recovery Value
Irina Adams
4salvage valueAnca Nitu


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Net Recovery Value


Explanation:
you can find a net recovery value worksheet by pressing the link below. It explains how this is calculated.


    Reference: http://www.rurdev.usda.gov/wa/document/AN/AN917attach.pdf
Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
MUltumesc foarte mult :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: linkul furnizat se refera la valoarea de recuperare a unui imprumut, contextul se refera la valoarea comerciala a unui teren
18 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
salvage value


Explanation:
http://www.tbs-sct.gc.ca/rpm-gbi/lexicon-lexique/term-terme....
linkul e bilingv, pt versiune in engleza apasa pe ENGLISH

si definitia in lb romana
http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=1875




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44