KudoZ home » Romanian to English » Economics

directia programe cu organizatii internationale

English translation: the agency for international business projects


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:directia programe cu organizatii internationale
English translation:the agency for international business projects
Entered by: irina smalley

16:30 Feb 20, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Economics / programe
Romanian term or phrase: directia programe cu organizatii internationale
Articolul 1 - Părţile acordului
(1) Ministerul Economiei şi Comerţului avand functia de Autoritate de Management pentru POS CCE, prin Direcţia Programe cu Organizatii Internationale, reprezentat prin Domnul Ioan Codrut Seres, Ministrul Economiei şi Comerţului. Autoritatea de Management pentru POST
adinag
the agency for international business projects
Explanation:
nu stiu daca se refera la afaceri/companii internationale sau la institutii.
organizatie e un termen foarte vag
Selected response from:

irina smalley
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3the agency for international business projectsirina smalley
3international organization program agency
Irina Adams


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
the agency for international business projects


Explanation:
nu stiu daca se refera la afaceri/companii internationale sau la institutii.
organizatie e un termen foarte vag

irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
41 mins

agree  wordbridge
2 hrs

neutral  Alexandru Molla: nu stiu daca business e foarte nimerit. poate sa fie si un program de evaluare a performantelor profesionale, time management, scriere de proiecte, etc.
4 hrs
  -> daca ofera numai asistenta atunci poate ar trebui sa fie 'business advice'

neutral  RODICA CIOBANU: nu este o institutie de sine statatoare=agency ci o directie in cadrul Ministerului Comertului, a division
16 hrs

agree  Andrei Ersek
23 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
international organization program agency


Explanation:
O sugestie

Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8