KudoZ home » Romanian to English » Economics

încasa operativ

English translation: to collect promptly


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:a încasa operativ
English translation:to collect promptly
Entered by: ayast

08:00 Apr 2, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Economics
Romanian term or phrase: încasa operativ
Veniturile suplimentare la bugetul statului înregistrate în urma constatărilor Curţii de Conturi pe categorii de abateri, s-au ridicat la un volum total de x lei, din care a fost încasată operativ, în timpul şi ca urmare a controlului, suma de y lei.
mara_cojocaru
Romania
to collect promptly
Explanation:
[

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-02 11:43:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allbusiness.com/personal-finance/630871-1.html
Selected response from:

ayast
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1to collect promptly
ayast
3collect operatively/efficiently
Elena Matei


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to collect promptly


Explanation:
[

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-02 11:43:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allbusiness.com/personal-finance/630871-1.html

ayast
Romania
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr
  -> va multumesc

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
collect operatively/efficiently


Explanation:
termenul operativ cred că e problema, puteţi folosi adverbele operatively sau efficiently

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-04-02 13:37:40 GMT)
--------------------------------------------------

da foarte corect
collect effectively

Elena Matei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc. Am vazut undeva "effectively"...