KudoZ home » Romanian to English » Economics

PGB

English translation: Produs Global Brut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:PGB
English translation:Produs Global Brut
Entered by: Oana Clapa

11:28 Dec 7, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Romanian term or phrase: PGB
va rog mult... l-am cautat si n-am gasit nimic...
Sunt asezate in lista: PGB, PIB, PNB, PNN
Oana Clapa
Belgium
Produs Global Brut
Explanation:
PGB = Produs Global Brut

Gross Global Product

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-12-07 11:38:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://polishmc.wec.ien.com.pl/opracowanie/s2004-52.pdf

(un link in care gasesti mai multe abrevieri)

Selected response from:

Ioana Bostan
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5N/AHezy Mor
4Produs Global Brut
Ioana Bostan


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Produs Global Brut


Explanation:
PGB = Produs Global Brut

Gross Global Product

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-12-07 11:38:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://polishmc.wec.ien.com.pl/opracowanie/s2004-52.pdf

(un link in care gasesti mai multe abrevieri)



Ioana Bostan
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
N/A


Explanation:
Cateva linkuri paralele care sa-ti ilustreze termenii pe romaneste si pe englezeste. Vezi mai ales nota de pe pagina 5 in documentul romanesc.

http://www.svedu.ro/curs/macroeconomie_dtoba.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/Gross_national_product

http://en.wikipedia.org/wiki/Gross_national_product#Gross_Na...

Sper sa-ti ajute.




Hezy Mor
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4