ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Education / Pedagogy

Grupul Scolar Industrial de Marina din Constanta

English translation: Maritime Vocational/Technical (Sixth Form) College

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Grupul Scolar Industrial de Marina din Constanta
English translation:Maritime Vocational/Technical (Sixth Form) College
Entered by: MMFORREST

19:51 Oct 12, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / Nume de scoala/liceu in Constanta
Romanian term or phrase: Grupul Scolar Industrial de Marina din Constanta
Numele scolii absolvite (pe o diploma de bacalaureat)

Maritime/Naval (High) School ???

Nu gasesc nimic mai inspirat la ora asta- exista o traducere deja folosita ??? Multumesc .
bobe
United States
Maritime Vocational/Technical (Sixth Form) College
Explanation:
Liceu = "sixth form college" in UK, unde elevii studiaza 2-3 ani inainte de A levels, examene oarecum asemanatoare cu bacalaureatul european.
Exista "technical sixth form colleges", care au aparut recent la noi, profilate pe ceva anume.

College of Maritime EducationTHE SIQUIJOR STATE COLLEGE, College of Maritime education was fully organized in 1995 when the Larena National Vocational College was converted into the ...
www.geocities.com/siquijorstatecollege/page6.html - 18k

Am mai gasit:

Navy College

http://www.vajoe.com/gibill/navy/ncf.html


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-13 09:06:51 GMT)
--------------------------------------------------

High School, in Uk, inseamna scoala secundara unde elevii intra din clasa a sasea ( Year six ) pana intr-a unsprezecea ( Year eleven ). Clasele a douasprezecea si a treisprezecea se fac la sixth form college, adica liceul de la noi si din Franta. Elevii au 16-18 ani.

Asta stiu exact pentru ca sotul meu preda la un liceu. De cate ori au un schimb din Franta sau Olanda, Germania, elevii de liceu vin la sixth form si cei de la scoala secundara merg la high school.


In America liceul se numeste high school probabil, de aceea depinde pentru cine traduci.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-13 09:09:17 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, am vrut sa spun Year seven. - atunci incep scoala secundara.

Elevii termina Junior school in clasa a sasea. ( Inainte de junior school merg la infant school! )
Selected response from:

MMFORREST
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Maritime Industries Academy High SchoolMaria_na
4Maritime Vocational/Technical (Sixth Form) College
MMFORREST


Discussion entries: 2





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Maritime Vocational/Technical (Sixth Form) College


Explanation:
Liceu = "sixth form college" in UK, unde elevii studiaza 2-3 ani inainte de A levels, examene oarecum asemanatoare cu bacalaureatul european.
Exista "technical sixth form colleges", care au aparut recent la noi, profilate pe ceva anume.

College of Maritime EducationTHE SIQUIJOR STATE COLLEGE, College of Maritime education was fully organized in 1995 when the Larena National Vocational College was converted into the ...
www.geocities.com/siquijorstatecollege/page6.html - 18k

Am mai gasit:

Navy College

http://www.vajoe.com/gibill/navy/ncf.html


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-13 09:06:51 GMT)
--------------------------------------------------

High School, in Uk, inseamna scoala secundara unde elevii intra din clasa a sasea ( Year six ) pana intr-a unsprezecea ( Year eleven ). Clasele a douasprezecea si a treisprezecea se fac la sixth form college, adica liceul de la noi si din Franta. Elevii au 16-18 ani.

Asta stiu exact pentru ca sotul meu preda la un liceu. De cate ori au un schimb din Franta sau Olanda, Germania, elevii de liceu vin la sixth form si cei de la scoala secundara merg la high school.


In America liceul se numeste high school probabil, de aceea depinde pentru cine traduci.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-13 09:09:17 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, am vrut sa spun Year seven. - atunci incep scoala secundara.

Elevii termina Junior school in clasa a sasea. ( Inainte de junior school merg la infant school! )

MMFORREST
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos pentru sugesti si detalii.


1264 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Maritime Industries Academy High School


Explanation:
http://www.trulia.com/schools/MD-Baltimore/Maritime_Industri...
liceu teoretic-academic high school

Maria_na