KudoZ home » Romanian to English » Education / Pedagogy

diplomă de licenţă

English translation: Doctor of Medicine Degree(MD)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diplomă de licenţă
English translation:Doctor of Medicine Degree(MD)
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

13:42 Apr 6, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Romanian term or phrase: diplomă de licenţă
Am de tradus o diplomă de licenţă şi una de absolvire a facultăţii de medicină, ale aceluiaşi absolvent şi aş dori ca titulatura lor să fie cât mai clar exprimată în limba engleză.
Vă mulţumesc!
Robert Roata
Doctor of Medicine Degree(MD)
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Medicine
valabil pentru US.
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
Mulţam, Mihaela!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Doctor of Medicine Degree(MD)
Mihaela Ghiuzeli
4licentiate, license--undergaduate degreeVandor


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Doctor of Medicine Degree(MD)


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Medicine
valabil pentru US.

Mihaela Ghiuzeli
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Mulţam, Mihaela!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu: Stiam din niste raspunsuri anterioare ca fiica dvs. este medic, de-asta am dat agree imediat. :) Am trisat un pic ;)
13 mins
  -> Multumesc Georgiana. "Bag mana in foc" pentru US version pentru ca asa scrie pe diploma lui fiica mea.

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Multumesc Bogdan. "imi suflecasem manecile" pentru o noua "bataie" la evaluari" dar pana acum nici un "bobarnac". Surprise !

agree  Ede Lungu: :)
1 hr
  -> Multumesc Ede. Ghici care e doctor din poza ?!

agree  MMFORREST: La noi se numeste : Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery -http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor_of_Medicine_and_Surger...
2 hrs
  -> Multumesc Magda. In US, scola de medicina e de patru ani si este dupa cei 4 ani de Bachelor. Stiam ca echivalarile difera de "country target".

agree  Ovidiu Martin Jurj
5 hrs
  -> Multumesc Ovidiu.

agree  Tradeuro Language Services
18 hrs
  -> Multumesc .

disagree  Darius Daniel Grigoras: păi pe patalamaua mea scrie Diplomă de Licență, iar mai jos Licențiat în Filologie; deci sunt doctor în medicină? :))))
1423 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
licentiate, license--undergaduate degree


Explanation:
Eu cred ca diploma de licenţă românească nu este echivalentul doctorului în ştiinţe medicale americane. Absolventul este cel care a terminat facultatea de medicină dar nu şi-a luat licenţa-adică examenul de licenţă care se ţine la absolvire. Ei bine, la noi medicina este de 5-6 ani, din care 1 an şi este practică. După aceşti 6 poţi să te înscrii la doctorat şi dacă toate -s bune termini în 3 ani şi atunci va fi titlul de doctor în medicină ,până atunci va fi numai physician.

Vandor
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian