KudoZ home » Romanian to English » Education / Pedagogy

fond de timp

English translation: time pool


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:fond de timp
English translation:time pool
Entered by: Lavinia Pirlog

13:09 May 18, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy / education
Romanian term or phrase: fond de timp
Fondul de timp afectat cursurilor si lucrarilor practice la zi, seral si fara frecventa.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
time pool
Explanation:
"Pool" ca fond presupune existenta unui "amount" total de timp afectat unor diverse activitati, din care fiecare activitate beneficiaza de un anumit cuantum.

In acest context, poate fi vorba de fondul de timp pentru toate cursurile si lucrarile practice, dintre care, sa zicem, cursul cutare dureaza X%, cursul celalt Y%, lucrarea practica Z% etc.
Selected response from:

Dan Dascalescu
United States
Grading comment
Multumesc amandurora.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(amount of) time devoted to
Susanna & Christian Popescu GbR
3time pool
Dan Dascalescu


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(amount of) time devoted to


Explanation:
courses and practical training

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu
3 hrs

agree  Lidia Ionescu: Mulțumesc
4128 days

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
time pool


Explanation:
"Pool" ca fond presupune existenta unui "amount" total de timp afectat unor diverse activitati, din care fiecare activitate beneficiaza de un anumit cuantum.

In acest context, poate fi vorba de fondul de timp pentru toate cursurile si lucrarile practice, dintre care, sa zicem, cursul cutare dureaza X%, cursul celalt Y%, lucrarea practica Z% etc.

Dan Dascalescu
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Multumesc amandurora.