KudoZ home » Romanian to English » Education / Pedagogy

parcurgere

English translation: going over


06:12 May 24, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy / education
Romanian term or phrase: parcurgere
Pregatirea studentilor implica studiul si cunoasterea tematici cuprinsa in programa analitica, ***parcurgerea*** cursului predat.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
English translation:going over
Explanation:
going over the written course - going over the the course transcripts - ar fi unele dintre traducerile care "suna normal" insa poti sa le modifici sa se potriveascu cu ideea de curs predat...
Selected response from:

teodor
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1running throughcorina77
5 +1going overteodor
5 +1perusal
Emil Eugen Pop


Discussion entries: 3





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
perusal


Explanation:
sensul cuvintului vizat de context e
"lectura atenta".
emil

Emil Eugen Pop
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: si perusal e corect, dar se foloseste mai rar
9 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
going over


Explanation:
going over the written course - going over the the course transcripts - ar fi unele dintre traducerile care "suna normal" insa poti sa le modifici sa se potriveascu cu ideea de curs predat...

teodor
Romania
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: sau go through the course transcripts
9 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
running through


Explanation:

Echivalente posibile pentru 'a parcurge' in acest context:

to read through ; to run through/over ; to examine


    Dictionar roman-englez - Teora , 2001
corina77
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu: read through
2 hrs

neutral  Anca Nitu: run over inseamna sa dea peste el cu masina,si run through "sa dea rasol", teora e editura buna si nu cred ca dictionarul greseste, dar in contextul de fata e cum nu se poate mai nepotrivit, nu te supara , te rog . :)
9 hrs