KudoZ home » Romanian to English » Electronics / Elect Eng

agrementa

English translation: approved, authorized


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:agrementa
English translation:approved, authorized
Entered by: Cristiana Coblis

19:40 Sep 23, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Romanian term or phrase: agrementa
Aparatele, tablourile electrice sau altele asemenea, puse in opera vor avea declaratii de conformitate sau vor fi agrementate.
Mihaela Bordea
Romania
approved, authorized
Explanation:
E interesant că niciun dicţionar românesc nu include acest sens.
Din dicţionarul de neologisme:
AGREMENTÁ vb. I. tr. (Rar) A da culoare, relief, a înfrumuseţa prin adăugarea unui accesoriu plăcut. [< fr. agrémenter].

Cred că în cazul ăsta, trebuie tradus sensul.
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
cred ca la asta se refera, asta se deduce din context. Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5approved, authorized
Cristiana Coblis
3consent
Michael Powers (PhD)


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
consent


Explanation:
I am not sure; however, i believe it means this.

Mike :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-09-23 19:52:48 GMT)
--------------------------------------------------

NTC's Romanian and English Dictionary.

Michael Powers (PhD)
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
approved, authorized


Explanation:
E interesant că niciun dicţionar românesc nu include acest sens.
Din dicţionarul de neologisme:
AGREMENTÁ vb. I. tr. (Rar) A da culoare, relief, a înfrumuseţa prin adăugarea unui accesoriu plăcut. [< fr. agrémenter].

Cred că în cazul ăsta, trebuie tradus sensul.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
cred ca la asta se refera, asta se deduce din context. Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Shortall
3 mins
  -> Thank you, Peter.

agree  Renata Rusu
8 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Elena-Simona Craciun
16 hrs

agree  Anca Nitu: authorized in acest caz
1 day1 hr