ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Electronics / Elect Eng

post de transformare rificator

English translation: step-up transformer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:post de transformare rificator
English translation:step-up transformer
Entered by: Alexandranow

07:04 Aug 27, 2012
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Romanian term or phrase: post de transformare rificator
Sentence or paragraph where the term occurs, type of document (legal document, formal letter, etc.), target audience, source and target cGrupuri de 18 de siruri ,a cate 23 panouri se vor conecta Ia un invertor trifazat 100
KVA,cate 13 invertoare se vor conecta intr-un tablou general joasa tensiune(400v) prin intermediul cablurilor de cupru de tip CYABY 4x35 mmp Ia fiecare post de transformare ridicator.Se vor conecta Ia un invertor trifazic de 100kVA in imediata apropiere a fiecarei zone. lnvertoarele se vor conecta Ia un tablou general. ountry, dialects, etc.
am găsit transformer point, merge elevator?
Alexandranow
Romania
step-up transformer
Explanation:
This change in voltage is usually achieved in AC circuits using a step-up transformer.
Se referă la ridicarea tensiunii electrice de curent alternativ, în vederea transportului ei, la mari distanțe. Se ridică tensiunea înainte de transport, pentru că tensiunile ridicate asigură pierderi mici, și se coboară tensiunea înainte de a o livra consumatorilor. Ridicarea tensiunii se face cu step-up transformers (transformatoare ridicătoare), iar coborîrea ei cu step-down transformers (transfromatoare coborîtoare).

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2012-08-27 19:14:02 GMT)
--------------------------------------------------

Stația (postul) de transformare ridicătoare=Generating Step-up Transformer
Stația (postul) de transformatoare coborîtoare=Substation Step-down Transformer
vezi: Diagram of an electric power system, de la referința indicată de mine.

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2012-08-27 19:15:42 GMT)
--------------------------------------------------

Step-up transformer station=post de transformare ridicător
Selected response from:

Augustin Dragoste
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2step-up transformer
Augustin Dragoste
4low-to-high transformer stationNicu Buzoianu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
low-to-high transformer station


Explanation:
-

Nicu Buzoianu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thank you...


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
step-up transformer


Explanation:
This change in voltage is usually achieved in AC circuits using a step-up transformer.
Se referă la ridicarea tensiunii electrice de curent alternativ, în vederea transportului ei, la mari distanțe. Se ridică tensiunea înainte de transport, pentru că tensiunile ridicate asigură pierderi mici, și se coboară tensiunea înainte de a o livra consumatorilor. Ridicarea tensiunii se face cu step-up transformers (transformatoare ridicătoare), iar coborîrea ei cu step-down transformers (transfromatoare coborîtoare).

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2012-08-27 19:14:02 GMT)
--------------------------------------------------

Stația (postul) de transformare ridicătoare=Generating Step-up Transformer
Stația (postul) de transformatoare coborîtoare=Substation Step-down Transformer
vezi: Diagram of an electric power system, de la referința indicată de mine.

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2012-08-27 19:15:42 GMT)
--------------------------------------------------

Step-up transformer station=post de transformare ridicător

Example sentence(s):
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_power_transmission
Augustin Dragoste
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
14 hrs
  -> Mulțumesc mult!

agree  Cosmin Băduleţeanu
1 day18 hrs
  -> Mulțumesc mult!