KudoZ home » Romanian to English » Electronics / Elect Eng

cărucior de derulat

English translation: unwinding (device)


17:51 Feb 19, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Romanian term or phrase: cărucior de derulat
cărucior de derulat cu frână.

Lista cuprinde si masina de franat, masina de tras etc.

Mersi!
Paola Dentifrigi
Italy
English translation:unwinding (device)
Explanation:
inca nu am gasit carucior, dar derulat este unwinding (presupun ca se refera la derularea cablurilor)

in ceea ce priveste wire cart, din pozele care le-am vazut pe net ar fi un carucior facut din sarma, nicidecum un carucior pentru derularea cablurilor

La linkul de mai jos gasesti niste poze cu unwinding devices
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Mersi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wire cart
LILIANA HUTANU
3unwinding (device)
Elvira Stoianov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cărucior de derulat
wire cart


Explanation:
-

LILIANA HUTANU
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cărucior de derulat
unwinding (device)


Explanation:
inca nu am gasit carucior, dar derulat este unwinding (presupun ca se refera la derularea cablurilor)

in ceea ce priveste wire cart, din pozele care le-am vazut pe net ar fi un carucior facut din sarma, nicidecum un carucior pentru derularea cablurilor

La linkul de mai jos gasesti niste poze cu unwinding devices


    Reference: http://www.lapplimited.co.uk/products/cable_handling/unwindr...
Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mersi!