KudoZ home » Romanian to English » Energy / Power Generation

sertar electric

English translation: plug-in unit


08:55 Feb 4, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / statie de energie
Romanian term or phrase: sertar electric
Stie cineva care ar fi termenul exact?
electric drawer? electric slide(r)????

Contextul este:
Sertare electrice dimensionate pentru montare în rack.
Carmen Balan
English translation:plug-in unit
Explanation:
În conformitate cu Dictionarul Terminologiei Electrotehnice Standardizate, Editura Tehnică, Bucureşti-1996
Selected response from:

George Blum
Grading comment
multumesc; se potriveste foarte bine in context
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2electric cabinet or electric case
alexandrub
4plug-in unit
George Blum


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plug-in unit


Explanation:
În conformitate cu Dictionarul Terminologiei Electrotehnice Standardizate, Editura Tehnică, Bucureşti-1996

George Blum
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc; se potriveste foarte bine in context

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  alexandrub: in legatura cu raspunsul dvs dat la aceasta intrebare reaspunsul dvs este un tip de sertar fisabil nu cum cere autorul "sertar electric"
32 mins
  -> Am luat în considerare contextul şi am folosit logica.

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
electric cabinet or electric case


Explanation:
in privinta raspunsului dvs ar merge si electric drawer dar as zice si altfel:
electric case sau electric cabinet

alexandrub
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
10 hrs
  -> multumesc mult

agree  Tradeuro Language Services
4 days