ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Energy / Power Generation

Gigacalorie

English translation: Gigacalorie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Gigacalorie
English translation:Gigacalorie
Entered by: Iosif JUHASZ

08:11 Jan 21, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Energie termica/Thermal energy
Romanian term or phrase: Gigacalorie
Unitatea de masura a energiei termice (caloria) se traduce prin calories (la americani) si BTU (british thermal units) la englezi, nu? Gigacaloria de la noi are vreun corespondent in engleza?

Singura varianta pe care am gasit-o e sa trasform calorii in jouli, apoi joulii in gigajouli, dar mi se pare putin deplasat din moment ce e vorba de o traducere si nu sunt 100% sigura ca e corect...

Multumesc anticipat pentru orice sugestie.
Sandra Roselee
Romania
Gigacalorie
Explanation:
Quickly convert femtojoules into gigacalories (femtojoule to gigacalorie [I.T.]) using the online calculator for metric conversions and more.
Selected response from:

Iosif JUHASZ
Romania
Grading comment
Va multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Gigacalorie
Iosif JUHASZ
5 +2Gigacalory
Mihaela Sinca


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Gigacalory


Explanation:
Exista gigacalory (Gcal) si la link gasesti un tabel de conversie


    Reference: http://www.afdb.org/fileadmin/uploads/afdb/Documents/Policy-...
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos! Nici la mine nu merge link-ul.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
1 min
  -> Multumesc!

agree  Radu DANAILA: ... dar link-ul nu merge ...
13 mins
  -> Multumesc! La mine se deschide un pdf si in el e un tabel de conversie.

agree  Stela Koci
44 mins

disagree  mihaela.: no such thing! cred ca este o greseala in documentul cu pricina ... parerea mea ... FYI: am tastat www.afdb.org, am dat "search" dupa "gigacalory" si am gasit tabelul ... insa internetul este plin de referinte care duc la confuzii ...
9 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Gigacalorie


Explanation:
Quickly convert femtojoules into gigacalories (femtojoule to gigacalorie [I.T.]) using the online calculator for metric conversions and more.


    Reference: http://www.unece.org/cefact/recommendations/rec20t16.htm
    Reference: http://www.convertunits.com/from/femtojoule/to/gigacalorie+%...
Iosif JUHASZ
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Va multumesc!
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
25 mins
  -> Mulțumesc!

agree  cristina48
4 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  mihaela.: http://www.convert-me.com/en/convert/energy
7 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Alice Crisan: http://www.easyunitconverter.com/energy-unit-conversion/ener... http://www.simetric.co.uk/sibtu.htm
9 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  OanaS
10 hrs
  -> Mulțumesc!

agree  Roxana Nechita
3 days11 hrs
  -> Mulțumesc!