KudoZ home » Romanian to English » Engineering: Industrial

lipire racitoare

English translation: cold junction


13:51 Apr 6, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Engineering: Industrial
Romanian term or phrase: lipire racitoare
idem, enumerare meserii - la sectia motoare Diesel
Mihaela Roman
Romania
English translation:cold junction
Explanation:
Lipire la rece (nu racitoare)= cold junction
(daca despre asta este vorba)
Daca este vorba despre montajul unui racitor este "gluing" sau "junctioning" of a cooler.
Selected response from:

Ruxi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cold junction
Ruxi
3 +1application of coolers
Elvira Stoianov
4cold junction
Ruxi
3cooler reconditioning
Dan Marasescu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
application of coolers


Explanation:
ma mai gandesc ce ar putea fi mai apropiat de lipire

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus: cred ca este corect; vezi link: www.hyperthermia-ichs.org/XXII USA.htm
6 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cooler reconditioning


Explanation:
Din cate stiu, racitorul nu se fixeaza prin lipire, si oricum, nu vad cum ar putea fi asta o meserie. Ma gandesc ca ar di vorba de cel care le lipeste ca sa le reconditioneze.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cold junction


Explanation:
Lipire la rece (nu racitoare)= cold junction

Ruxi
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cold junction


Explanation:
Lipire la rece (nu racitoare)= cold junction
(daca despre asta este vorba)
Daca este vorba despre montajul unui racitor este "gluing" sau "junctioning" of a cooler.

Ruxi
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4