KudoZ home » Romanian to English » Engineering (general)

necesarul de scule

English translation: tool requisition orders


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:necesarul de scule
English translation:tool requisition orders
Entered by: Anca Nitu

15:53 Feb 3, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Romanian term or phrase: necesarul de scule
Context: Intocmirea (impreuna cu reprezentantul operatorului - CM) in timp util a necesarului de scule, echipamente, utilaje si materiale corespunzatoare evolutiei lucrarilor la sonda, in scopul asigurarii ritmicitatii acestora;
propuneri pentru 'lucrari la sonda'?
Alexandra Radu
tool requisition orders
Explanation:
http://www.nsf.gov/about/contracting/rfqs/support_ant/docs/m...

vezi la "procure Tools"
sunt formulare care se completeaza si se trimit la magazie o data pe luna ( sau mai des sau mai rar depinde de companie)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tool requirement
cristina48
5tool requisition ordersAnca Nitu


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tool requirement


Explanation:
din experienta...

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2009-02-03 16:10:20 GMT)
--------------------------------------------------

scuze... am uitat! lucrari de sonda = bore/well works (in functie de tipul lucrarilor: forare sau extractie)

Example sentence(s):
  • succes
cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
14 hrs
  -> Multumesc, Iosif

agree  RODICA CIOBANU
17 hrs
  -> Multumesc, Rodica

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tool requisition orders


Explanation:
http://www.nsf.gov/about/contracting/rfqs/support_ant/docs/m...

vezi la "procure Tools"
sunt formulare care se completeaza si se trimit la magazie o data pe luna ( sau mai des sau mai rar depinde de companie)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31
Grading comment
Multumesc