KudoZ home » Romanian to English » Environment & Ecology

europubela

English translation: wheeled bin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:europubela
English translation:wheeled bin
Entered by: Filip Gadiuta

11:00 Apr 6, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Romanian term or phrase: europubela
Colectarea deseurilor municipale se face numai in recipiente inchise cu capac, tip europubela, eurocontainer sau saci de plastic, conform cerintelor si specificului localitatii, asigurate de catre operator.
Filip Gadiuta
Romania
eurobin
Explanation:
:-)
Selected response from:

Oana Popescu
Romania
Grading comment
Multumesc pentru sugestia "eurobin" care m-a pus pe drumul ce bun. Dupa cum am spus in notele adaugate de-a lungul timpului :-), cred ca raspunsul corect este "wheeled bin". Sper sa nu gresesc...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1eurobinOana Popescu
3 +1bio-waste container
Elvira Stoianov


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bio-waste container


Explanation:
din cate stiu eu, in germana le spune Biotonne si am gasit aceasta traducere la linkul de mai jos

http://dict.leo.org/?search=biotonne&searchLoc=0&relink=on&s...

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
3 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
eurobin


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.sellersengineering.co.uk/prod05.htm
Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Multumesc pentru sugestia "eurobin" care m-a pus pe drumul ce bun. Dupa cum am spus in notele adaugate de-a lungul timpului :-), cred ca raspunsul corect este "wheeled bin". Sper sa nu gresesc...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: da
2 days22 hrs