ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

contract de imprumut de folosinta cu titlu gratuit

English translation: naked contract

07:17 Mar 10, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: contract de imprumut de folosinta cu titlu gratuit
Dotarea cu echipamente se va efectua in baza unor contracte de imprumut de folosinta cu titlu gratuit atasate prezentului contract de colaborare ca anexe
antonga
Romania
English translation:naked contract
Explanation:
Dictionar de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Dan Dumitrescu, Cartea Universitara, 2004



--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-03-10 07:48:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ar putea fi "Contract of commodate-loan".
"In the contract of commodate-loan (commodatum) I give some one the gratuitous use of something that is mine."

Vezi: etext.library.adelaide.edu.au/ k/kant/immanuel/k16sr/part10.html - 31k -
Selected response from:

Florin Hulubei
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5naked contractFlorin Hulubei
4 +2bailment agreementalina_p


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
naked contract


Explanation:
Dictionar de termeni bancari, bursieri si de asigurari, Dan Dumitrescu, Cartea Universitara, 2004



--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-03-10 07:48:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ar putea fi "Contract of commodate-loan".
"In the contract of commodate-loan (commodatum) I give some one the gratuitous use of something that is mine."

Vezi: etext.library.adelaide.edu.au/ k/kant/immanuel/k16sr/part10.html - 31k -

Florin Hulubei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan: syn: nude contract, nudum pactum, bare contract
14 mins
  -> Multumesc!

agree  Andreea Sepi: nude contract
50 mins
  -> Multumesc!

agree  Ivona Iftimie Hau
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Lucica Abil: commodatum contract
4 hrs

neutral  Bogdan Burghelea: cu grijă, deoarece "commodatum" este împrumutul gratuit de folosinţă, iar nu împrumutul de consumaţie gratuit ("mutuum") (în cazul lui mutuum folosinţa presupune consumarea substanţei lucrului, astfel că se restituie acelaşi gen de bunuri, nu a
1 day2 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 days21 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bailment agreement


Explanation:
Contractul de imprumut de folosinta cu titlu gratuit este de fapt contractul de comodat, adica "bailment agreement". A mai fost discutat aici: http://www.proz.com/kudoz/211958

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-03-10 10:39:49 GMT)
--------------------------------------------------

Exemplu de "bailment agreement": http://contracts.chooselaw.com/view/form51.html

alina_p
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Hulubei: asa e!
17 mins
  -> Multumesc, Florin! :-)

agree  Cristina Chaplin: eu asa l-am folosit mereu sau 'commodatum contract'
4 days