KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

declaraţie de încasare externă

English translation: declaration of international receipts


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:declaraţie de încasare externă
English translation:declaration of international receipts
Entered by: Cristina Frasineanu

19:16 Oct 22, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
Romanian term or phrase: declaraţie de încasare externă
Este un formular cerut de banca la o incasare in valuta, din alta tara. E chiar titlul formularului. Exista vreo traducere consacrata? Multumesc.
Cristina Frasineanu
declaration of international receipts
Explanation:
E o "doar o presupunere" :)

Cum am ajuns la ea:

Brodând pe Google pe tema encaissement externe OR international OR exterieur, am dat de:

http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/com2003_0507fr01.pdf
Cette sous-rubrique recouvre les versements et les encaissements internationaux de redevances de franchisage et les redevances payées pour l'utilisation de marques déposées.

Frăţiorul său englez spune:
http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/com2003_0507fr01.pdf
Comprises international payments and receipts of franchising fees and the royalties paid for the use of registered trademarks

Aha, "international receipts" ... Good, next :D

Google şi Yahoo îmi dau 1000 de rezultate pentru "international receipts" (iniţial îmi arătau 25 de mii, respectiv 2-3 mii; dar de multe ori cifrele astea sunt eronate, cel mai sigur parcurgi toate rezultatele).

Ok, cum rămâne cu declaraţia.. Caut pe google după "international receipts" declaration OR statement şi dau de banca centrală a Chinei :D Oops.

http://www.pbc.gov.cn/english//detail.asp?col=6800&ID=6
Measure Governing the Statistics and Declaration of International Receipts and Payments

Şi cam atâta, nu prea sunt alte referinţe... Acu' nu ştiu, poate declaraţia asta e o fosilă socialistă.. Sau poate am avut ghinion şi există o traducere consacrată de care nu am dat...

GDT traduce "encaissements internationaux" cu "foreign collections", dar nu am găsit nimic...

Sper că iţi foloseşte la ceva. Nu-s convins că e ok, dar poate găseşti ceva pe "firul" ăsta...
Selected response from:

Filip Gadiuta
Romania
Grading comment
Multumesc. Nu prea e consacrat ca nu prea declara toata lumea.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Declaration of incoming international payments
Cristiana Coblis
4foreign currency exchange formAnca Nitu
1declaration of international receipts
Filip Gadiuta


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Declaration of incoming international payments


Explanation:
Declaration of incoming international payments. All incoming international payments equal to or above 200000 Estonian kroons or its equivalent in a foreign...

E o declaraţie care nu există peste tot.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Rusu
7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
2 days12 hrs

agree  Nina Iordache
3 days16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foreign currency exchange form


Explanation:
http://www.torcon3.on.ca/faq/currencyexch.html
nu stiu de vreun echivalent

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-10-23 17:04:52 GMT)
--------------------------------------------------

pai si nu asta e?
http://www.unicredit-tiriac.ro/pdf/ghid_die_dpe.pdf
http://www.bancatransilvania.ro/uploads/decl.incasare-extern...

e o declaratie de schimb valutar care se practica in unele tari , nu e declaratie de impozit din ce vad si nu exista echivalent ( cel putin in Maerica de Nord) tranzactiile valutare se intampla altfel

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-10-23 17:05:59 GMT)
--------------------------------------------------

si schimbul se refera la valuta incasata de un cetatean ( persoana fizica sau juridica ) a tarii respective care trebuie sa dea aceasta declaratie ca sa poate dispune de bani

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-10-23 17:06:25 GMT)
--------------------------------------------------

as se citi "America" .... :)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-10-23 17:07:06 GMT)
--------------------------------------------------

buletinul de schimb valutar il ai la o casa de schimb, cand primesti bani prin virament completezi chestia asta

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 196
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Oare nu este 'buletin de schimb valutar'?


1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
declaration of international receipts


Explanation:
E o "doar o presupunere" :)

Cum am ajuns la ea:

Brodând pe Google pe tema encaissement externe OR international OR exterieur, am dat de:

http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/com2003_0507fr01.pdf
Cette sous-rubrique recouvre les versements et les encaissements internationaux de redevances de franchisage et les redevances payées pour l'utilisation de marques déposées.

Frăţiorul său englez spune:
http://www.ecb.int/ecb/legal/pdf/com2003_0507fr01.pdf
Comprises international payments and receipts of franchising fees and the royalties paid for the use of registered trademarks

Aha, "international receipts" ... Good, next :D

Google şi Yahoo îmi dau 1000 de rezultate pentru "international receipts" (iniţial îmi arătau 25 de mii, respectiv 2-3 mii; dar de multe ori cifrele astea sunt eronate, cel mai sigur parcurgi toate rezultatele).

Ok, cum rămâne cu declaraţia.. Caut pe google după "international receipts" declaration OR statement şi dau de banca centrală a Chinei :D Oops.

http://www.pbc.gov.cn/english//detail.asp?col=6800&ID=6
Measure Governing the Statistics and Declaration of International Receipts and Payments

Şi cam atâta, nu prea sunt alte referinţe... Acu' nu ştiu, poate declaraţia asta e o fosilă socialistă.. Sau poate am avut ghinion şi există o traducere consacrată de care nu am dat...

GDT traduce "encaissements internationaux" cu "foreign collections", dar nu am găsit nimic...

Sper că iţi foloseşte la ceva. Nu-s convins că e ok, dar poate găseşti ceva pe "firul" ăsta...

Filip Gadiuta
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc. Nu prea e consacrat ca nu prea declara toata lumea.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: receipt = chitanta, ca sa fii conform cu ce singur ai postat zi-i "payment"
15 hrs
  -> E o posibilitate, nu stiu... Sa nu se creada ca e vorba de plati, nu de incasari.. again, just guessing :)