KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

repartitia preturilor

English translation: price distribution


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:repartiţia preţurilor
English translation:price distribution
Entered by: Cristiana Coblis

16:31 Nov 1, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: repartitia preturilor
price distribution? este acelasi lucru cu distributia preturilor, va rog?
Nina Iordache
Romania
price distribution
Explanation:
http://recenter.tamu.edu/data/hs/hs140c.htm

da, depinde de context:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 17:36:35 GMT)
--------------------------------------------------

ok management finaciar e si in linkul pe care l-am dat , e distributia preturilor pe o perioada sau un "breakdown" pe produse sau ce ?

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-11-01 22:49:11 GMT)
--------------------------------------------------

si ai vazut graficul din link? e distributia preturilor la case pe o perioada de timp data
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3price breakdown
Andrei Albu
4price distributionAnca Nitu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
price breakdown


Explanation:
Sigur, şi răspunsul Ancăi e corect. Depinde, esenţial, de context.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 84
Notes to answerer
Asker: Multumesc, asa este. Deoarece mai avem un distribution, i-as zice acum breakdown, poate.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Andrei Ersek
3 hrs
  -> Mulţumesc

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
price distribution


Explanation:
http://recenter.tamu.edu/data/hs/hs140c.htm

da, depinde de context:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-01 17:36:35 GMT)
--------------------------------------------------

ok management finaciar e si in linkul pe care l-am dat , e distributia preturilor pe o perioada sau un "breakdown" pe produse sau ce ?

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-11-01 22:49:11 GMT)
--------------------------------------------------

si ai vazut graficul din link? e distributia preturilor la case pe o perioada de timp data

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 196
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Contextul meu, scuze am uitat sa-l mentionez, este din domeniul Managementului riscului bancar

Asker: este distributia preturilor pe o perioada, apare intr-un grafic