ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

persoana fizică autorizată

English translation: Self-employed Person

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:persoana fizică autorizată
English translation:Self-employed Person
Entered by: Nina Iordache

14:39 Mar 23, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: persoana fizică autorizată
Termenul e banal, dar vreau să fiu sigură.
Face parte din acelaşi contract de deschidere a unor conturi şi zice aşa:

"Condiţiile de funcţionare a contului curent/subcontului/depozitului la termen pentru persoane juridice si persoane fizice autorizate"
Emina Popovici
Sweden
Self-employed Person
Explanation:
Asa se numesc aceste persoane in limbaj consular american, de exemplu. In rest pe acolo nu exista acest termen care sa aiba aceeasi semnificatie in totalitate.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-23 16:27:47 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit si natural person operator: http://www.omh.state.ny.us/omhweb/fingerprint/ap_notarized_s...

unde apare si termenul pentru persoane autorizate de Ministerul Justitiei, cum ar veni pe la noi:

Authorized Person ....



--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2008-03-30 21:41:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, spor la treaba!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Multumesc frumos si scuze pentru intarziere.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Self-employed Person
Nina Iordache
3 +2authorized natural persontristar
3authorized signor (-er) or authorized agent (for the principal)
Mihaela Brooks


Discussion entries: 14





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
authorized natural person


Explanation:
:o)

tristar
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
20 mins

agree  MMUK: cu siguranta! avem legal person si natural person
438 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
authorized signor (-er) or authorized agent (for the principal)


Explanation:
Asa cum a mentionat Alina, contextul e putin confuz...
daca se refera la "persoana fizică autorizată (autorizată fiind de către titularul de cont, " atunci este authorised signor/agent
[PDF] Business Online Banking – Getting StartedFile Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Authorized Signor’s Signature:. Authorized Signor’s Signature:. Authorized Signor’s Printed Name:. Authorized Signor’s Printed Name: ...
www.madisonnational.com/pdf/Business_Online_Banking_Applica...
[PDF] HSBC Bank CanadaFile Format: PDF/Adobe Acrobat
they are a duly authorized signor on behalf of their organization; (b) their organization has taken all necessary and proper actions to authorize the ...
a248.e.akamai.net/.../www.hbca.img.net.hsbc.com/public/canada/pdfs/bib/en/en_bib_... -

principal amount of my B.C. student loan on the first day of the seventh ... I authorize and direct the authorized agent to debit the bank account ...
www.aved.gov.bc.ca/studentaidbc/receiveyourloan/documents/m...




Mihaela Brooks
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Self-employed Person


Explanation:
Asa se numesc aceste persoane in limbaj consular american, de exemplu. In rest pe acolo nu exista acest termen care sa aiba aceeasi semnificatie in totalitate.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-23 16:27:47 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit si natural person operator: http://www.omh.state.ny.us/omhweb/fingerprint/ap_notarized_s...

unde apare si termenul pentru persoane autorizate de Ministerul Justitiei, cum ar veni pe la noi:

Authorized Person ....



--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2008-03-30 21:41:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, spor la treaba!

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 63
Grading comment
Multumesc frumos si scuze pentru intarziere.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rose Marie Matei
14 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  anamaria bulgariu
14 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Elvira Daraban: în acest context, da. e vorba de conturi pe care pot să le deschidă persoanele juridice şi persoanele fizice autorizate (PFA) şi nu de persoanele autorizate să acceseze contul, zic eu.
15 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Ede Lungu: self-employed da
22 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Dani Limbasan
22 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Iosif JUHASZ
1 day53 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  Bogdan Burghelea
1 day13 hrs
  -> Multumesc frumos!