KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

R. Bancar

English translation: Bank Register


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:R. Bancar
English translation: Bank Register
Entered by: Cristina Zamfir

06:03 Aug 26, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Banking
Romanian term or phrase: R. Bancar
R. Bancar RB- PJR-00-000/01.01.2000
Simonel
Bank Register
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 34 minute (2008-08-26 06:37:45 GMT)
--------------------------------------------------

ABN AMRO Bank (România) S.A.
CUI: 7411305,
Bank Register No.:RB-PJR-40-027/18.02.1999.

--------------------------------------------------
Note added at 34 minute (2008-08-26 06:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.abnamro.ro/country/resources/images/Romania/agent...
Selected response from:

Cristina Zamfir
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Bank RegisterCristina Zamfir
4 -1bank bookadinag
Summary of reference entries provided
Ede Lungu

  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Bank Register


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 34 minute (2008-08-26 06:37:45 GMT)
--------------------------------------------------

ABN AMRO Bank (România) S.A.
CUI: 7411305,
Bank Register No.:RB-PJR-40-027/18.02.1999.

--------------------------------------------------
Note added at 34 minute (2008-08-26 06:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.abnamro.ro/country/resources/images/Romania/agent...

Cristina Zamfir
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  valdo75
2 hrs
  -> Multumesc mult!

agree  Radu DANAILA
7 hrs
  -> Multumesc, Radu!

agree  Ede Lungu
12 hrs
  -> Multumesc, Ede!

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
bank book


Explanation:
R. bancar=registru bancar

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2008-08-26 06:38:38 GMT)
--------------------------------------------------

vezi dictionar economic, Andrei Bantas, Violeta Nastasescu


    Reference: http://www.porscheleasing.ro/download/element_download/275.p...
adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ede Lungu: http://www.thefreedictionary.com/Bank book
12 hrs
  -> inseamna ca referinta din respectivul dictionar e gresita...




Reference comments


13 hrs
Reference

Reference information:
http://www.thefreedictionary.com/Bank book
Bank´ book` (băņk´ bŎk`)

1. A book kept by a depositor, in which an officer of a bank enters the debits and credits of the depositor's account with the bank.
-----------------------------------------------------------------



Registru bancar

Bancile - persoane juridice romane si sucursalele bancilor straine care detin, in conditiile legii, o autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.
Bancile - persoane juridice romane si sucursalele bancilor straine a caror inregistrare in REGISTRUL BANCAR a fost radiata.

www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=1412

eu as traduce:

registrul bancar numarul (cu)- bank registration number

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-08-26 19:27:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biz365.ro/21_de_banci_radiate_din_Registrul_Banca...

Momentul integrarii, 1 ianuarie 2007, gaseste sistemul bancar romanesc cu 21 de banci comerciale radiate din **Registrul Bancar**, in urma unor fuziuni, schimbari de actionariat sau falimente si cu 37 de banci comerciale active, din care 26 de banci straine si sase sucursale de banci straine. Intre bancile radiate figureaza nume rasunatoare, care au provocat scandaluri financiare de proportii.....


    Reference: http://www.ebanker.ro/Resurse.aspx?despre=registrubancar
Ede Lungu
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8